loading...
آژانس مسافرتی قصران گشت
رسول بابایی بازدید : 32 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

کشور کانادا بعنوان یکی از برترین کشورهای دنیا برای زندگی شناخته می شود، از همین رو سالانه افراد زیادی به دنبال کسب اقامت این کشور می باشند. به واسطه همین موضوع مزایای اقامت در کانادا از لحاظ شرایط مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. کشور کانادا با توجه به فاکتور های زیر در رتبه اول کشورهای دنیا قرار دارد.

  • مدرن بودن
  • قدرتمند بودن
  • نفوذ بسیار بالا در عرصه جهانی
  • شفافیت فعالیت های دولت
  • سهولت آغاز کسب و کار
  • نظام آموزشی توانمند
  • موقعیت اجتماعی بالای زنان
  • کیفیت زندگی
  • استفاده از فناوری های سبز و دوستدار محیط زیست

در این متن به ۱۱ مورد از ویژگی های اقامت در کانادا می پردازیم تا متقاضیان مهاجرت به کانادا با در نظر گرفتن شرایط موجود انتخاب صحیحی را داشته باشند.

۱-مهاجرپذیر بودن:

یکی از مهمترین مزایای اقامت در کانادا، شرایط مناسب برای مهاجران می باشد. بصورت تقریبی ۲۰ درصد جمعیت کشور کانادا را مهاجرین تشکیل داده اند که این تعداد نشان از مهاجر پذیر بودن کانادا است. در همین راستا، افرا مختلف از سراسر دنیا می توانند برای اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند و شرایط مناسب زندگی در این کشور بهره مند شوند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا باید متناسب با شرایط خود برای انواع روش های مختلف این کشور اقدام نمایند.

۲-آرامش:

فاکتور آرامش بعنوان مهمترین مزایای اقامت در کانادا به شمار می رود. کشور کانادا یکی از برترین کشورهای دنیا برای سطح پایین آمار جرم و جنایت است. افرادی که بصورت خانواده تصمیم به اقامت در کانادا دارند، می توانند با خیال آسوده در این کشور زندگی کنند.

نکته حائز اهمیت قانون کشور کانادا است که تمامی مردم موظف به انجام آن می باشند. این قانون احترام گذاشتن به مردم و اموالشان است.

۳-سیستم آموزشی مناسب:

متقاضیان از سراسر دنیا می توانند برای ادامه تحصیل در کانادا اقدام نمایند و از مزایای اقامت در کانادا بهره مند شوند. مسلماً در صورتی که افراد موفق به اخذ اقامت کشور کانادا شوند می توانند از تحصیلات رایگان در ۱۲ سال تحصیل استفاده کنند و هزینه های کمتری را برای تحصیلات دانشگاهی پرداخت کنند.

  • کالج های کاربردی
  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • تحصیل در دانشگاه های برتر
  • استفاده از شرایط همراه دانشجو

۴-اقتصاد کانادا:

افراد برای زندگی در یک کشور به شرایط اقتصادی آن توجه می کنند. با توجه به شرایط مکانی کشور کانادا و نزدیکی به کانادا و روابط دوستانه با کشورهای انگلستان و استرالیا، بر پایه اقتصاد محکمی استوار است.

۵-فرصت های شغلی:

مهمترین مزایای اقامت در کانادا شرایط مناسب شغلی این کشور می باشد. در کشور کانادا فرصت های شغلی بسیار زیادی وجود دارد که افراد با شرایط مختلف می توانند برای ان اقدام نمایند. از ویژگی های فرصت شغلی می توان به نکات و موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه اکسپرس اینتری
  • فرصت های کارآفرینی زیاد
  • در میان ۵ کشور برتر در زمینه تجارت
  • برنامه های استانی

۶-تنوع فرهنگی:

تنوع فرهنگی به این منظور می باشد که کشور کانادا خاستگاه هر فرد با هر فرهنگ متفاوت می باشد. از همین رو افراد مختلف با شرایط مناسب می توانند برای اقامت در کانادا اقدام نمایند و از مزایای این کشور بهره مند شوند.

۷-طبیعت:

یکی از مزایای اقامت در کانادا، بهره مندی از شرایط طبیعت بسیار زیبای این کشور می باشد. بسیاری از علاقه مندان به طبیعت در راستای ویزای توریستی کانادا قدم بر می دارند تا از فضای چشم نواز کانادا استفاده کنند. از همین رو در صورت کسب اقامت کانادا براحتی می توانند از طبیعت بی نهایت زیبا بهره مند شوند. از جمله زیبایی های طبیعی کانادا می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • آبشار نیاگارا
  • پارک آلگون کوئین
  • پارک ملی بنف
  • خلیج فاندی
  • شفق قطبی

۸-زبان:

زبان و گویش مردم یک کشور برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد و بعنوان یکی از مزایای اقامت در کانادا برای آن دسته بحساب می آید. زبان رایج در کشور کانادا انگلیسی می باشد و که بیش از نیمی از مردم به این زبان صحبت می کنند. این نکته بدین معناست برای بهبود شرایط رفاهی نیاز به دانش زبان دیگری نیست. درصد زبان مردم کانادا به شرح زیر می باشد:

  • زبان فرانسوی در حدود ۲۱ درصد
  • زبان انگلیسی در حدود ۶۵ درصد
  • سایر زبان ها در حدود ۱۴درصد

۹-مزایای پزشکی کانادا:

افرادی که موفق به اخذ اقامت کشور کانادا می شوند می توانند از مزایای پزشکی در این کشور استفاده کنند. نکته حائز اهمیت مزایای پزشکی دولتی است که دارندگان PR با کمترین هزینه ممکن یا در بسیاری مواقع بصورت رایگان بهره مند می شوند.

از نکات دیگر دسترسی ساده به امکانات بهداشتی و پزشکی می باشد که افراد متوسط و یا حتی قشر ضعیف جامعه می توانند با کمترین هزینه از این امکانات بهره مند شوند. این نکته از مزایای اقامت در کانادا به حساب می آید.

۱۰-شرایط حمایتی:

دولت کانادا از افرادی که اقامت این کشور را دارند، حمایت دولتی می کند. این بدین معناست که افراد در صورت وجود هرگونه مشکلی می توانند به حمایت های دولتی دل ببندند. برای بسیاری افراد، این نکته بعنوان بهترین مزایای اقامت در کانادا یاد می شود. از نمونه های حمایت دولتی کانادا می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • پرداخت حقوق به افراد زیر ۱۸ سال
  • کمک های مالی به خانواده های کم درآمد
  • کمک های مالی به افراد بالای ۶۵ سال کم درآمد

۱۱-شرایط شهروندی کانادا:

از مزایای اقامت در کانادا شرایط شهروندی این کشور می باشد. افراد در صورت اخذ شهروندی کانادا می توانند به بسیاری امکانات کانادا دست پیدا کنند. افراد در صورت سپری کردن شرایط بخصوص می توانند شهروند کانادا شوند. نمونه های ذکر شده بخشی از مزایای اقامت در کانادا می باشد که افرا می توانند با توجه به همراستا بودن خواسته های خود برای اخذ اقامت اقدام نمایند.

رسول بابایی بازدید : 43 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

تحصیل در کانادا یکی از بهترین راه های قانونی مهاجرت به کاناداست که محدودیت سنی خاصی ندارد و تقریبا هرکسی میتوانند با جمع آوری شرایط و هزینه مالی به راحتی به تحصیل در کانادا بپردازد. کانادا کشوری وسیع و کم جمعیت است که پتانسیل بالایی برای جذب نیروی کاری و نخبگان دارد. یکی از بهترین نظام های آموزشی دنیا مربوط به کشور کانادا می باشد. هر استان کانادا قوانین مربوط به خود را برای نظام آموزشی خود دارد اما کلیات آموزش در این ایالت ها یکسان است و از قوانین کلی فدرال پیروی می کنند.

تحصیل در مقطع دانشگاهی کانادا به صورت کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. اقدام به تحصیل در کلیه مقاطع دانشگاهی بخصوص در مقطع کارشناسی ارشد، در بین دانشجویان ایرانی بسیار رایج است. دانشگاه های کانادا از رتبه های جهانی خوبی برخوردارند و تقریبا اکثر رشته های تحصیلی در دانشگاه های کانادا تدریس می شوند. از جهت اشتغال به کار بعد از پایان تحصیل در کانادا نگران نباشید چرا که یکی از سیاست های دولت فدرال کانادا نسبت به دانشجویان بین المللی آن است که دانشجویان تعلیم دیده شده را در کشور خود حفظ کند و دانشجو بعد از پایان تحصیل خود میتواند مشغول به کار در کانادا شود.

دانشجویان بین المللی میتوانند در کالج های کانادا نیز مشغول به تحصیل شوند. بزرگترین تفاوت کالج های کانادا و دانشگاه های کانادا در آن است که در دانشگاه های کانادا بیشتر دروس تئوری و انتزاعی تدریس میشود اما در کالج های کانادا بیشتر رشته های کاربردی فنی و حرفه ای تدریس میشود. نکته جالب توجه آن است که تحصیل در کالج های کانادا بسیار محبوب تر از تحصیل در دانشگاه های کانادا است. برخی از دلایل محبوبیت تحصیل در کالج ها نسبت به تحصیل در دانشگاه های کانادا می توان به پایین تر بودن نرخ شهریه ها، تنوع بیشتر رشته های تحصیلی، ورود آسان و سریع تر به بازار کار، اجباری نبودن داشتن مدرک زبان معتبر و ... است.

دانش آموزان و دانشجویان ایرانی میتوانند از تحصیل در مدارس و کالج های شبانه روزی یا دانشگاه های کانادا بهره مند شوند و با مشاوره دقیق از طریق موسسات معتبر و قانونی مهاجرتی اقدام به اخذ پذیرش مراکز تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی کانادا، به این کشور مهاجرت کرده و به ادامه تحصیل در کانادا بپردازند.

ما قصد داریم این محتوا را دائما به صورت هفتگی بروزرسانی کنیم تا شما را از جدیدترین اخبار تحصیل در کانادا مطلع سازیم و این محتوا تنها مقدمه ای بود بر موضوع مهاجرت تحصیلی به کانادا

با آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان

https://virgool.io/

رسول بابایی بازدید : 39 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

یکی از روش های دریافت اقامت کشور کانادا، سرمایه گذاری در این کشور است. قوانین سرمایه گذاری کانادا به صورت مستقیم در ایالت کبک در حال بررسی می باشد. لازم به ذکر است در صورت اخذ اقامت، اجازه زندگی و کار در سایر ایالت های کانادا میسر می باشد.

تمامی کشورهای دنیا برای مهاجرین شرایطی را وضع می نمایند، کشور کانادا نیز شرایطی را برای علاقه مندان به سرمایه گذاری مشخص نموده است. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز شانس خود را برای دریافت اقامت این کشور افزایش دهند.

شرایط لازم جهت اخذ ویزای کانادا جهت سرمایه گذاری

شرایط اخذ اقامت کانادا از روش سرمایه گذاری در کشور کانادا به سه قدم تقسیم بندی می شود.

قدم اول

فردی که علاقه مند به سرمایه گذاری کانادا می باشد در ابتدای راه خود می بایست دارایی بالغ بر ۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار کانادا را داشته باشد. سوالی که می توان در این بخش مطرح کرد، شرایط ارائه حساب بانکی به سفارت کانادا می باشد که آیا تمام این مبالغ باید بصورت نقد در حساب باشد؟

دارایی ۲ میلیون دلاری که دولت کانادا از علاقه مندان به سرمایه گذاری طلب می کند، می تواند شامل زمین، ملک و حتی مقداری از دارایی متعلق به همسر باشد. این نکته قابل ذکر است که صرفا لازم نیست صد در صد این دارایی به کشور کانادا منتقل شود.

فرد سرمایه گذار در کانادا می بایست در پنج سال اخیر حداقل دو سال سابقه مدیریت داشته باشد. این بدین معناست که افراد در صورت موفقیت در ایران و سایر کشورها می توانند برای سرمایه گذاری کانادا اقدام نمایند. اگر که فرد متقاضی صاحب یک موسسه تولیدی و یا خدماتی باشد می بایست دفاتر سود و زیان و مدارک مالیاتی را جهت اثبات نشان دهد. سود آور بودن موسسه فرد متقاضی کمک شایانی برای موفقیت در پرونده تلقی می شود.

قدم دوم

دومین قدم برای مهاجرت از روش سرمایه گذاری، انتقال نیمی از پول (یک میلیون دلار کانادا) به کشور کانادا می باشد. باید این مطلب را در نظر داشته باشید که هیچ سودی و بهره ای به این پول تعلق نمی گیرد و این مبلغ به مدت ۵ سال می بایست در اختیار دولت کانادا باشد و بعد از ۵ سال امکان گرفتن این مبلغ میسر می باشد.

قدم سوم

در صورت انجام کارهای ذکر شده، فرد متقاضی تست های پزشکی و معاینات لازمه را برای مراجعه به سفارت انجام می دهد. در صورت قبولی می توانند برای اخذ اقامت کشور کانادا اقدام نمایند.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مسلما افرادی که سرمایه گذاری کانادا را انتخاب می کنند بدنبال شرایط ایده آل در این کشور می باشند. از همین رو به بخشی از مزایای این روش برای متقاضیان مهاجرت به کانادا می پردازیم.

  • اخذ اقامت برای تمامی اعضای خانواده

در صورتی که یکی از اعضای خانواده که شامل پدر یا مادر می شود تصمیم به سرمایه گذاری کانادا را داشته باشد می تواند سایر اعضای خانواده را به همراه داشته باشد. این قانون برای همسر و فرزندان زیر ۱۹ سال اجرایی می باشد.

  • عدم نیاز به مدرک زبان

برای دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری داشتن مدرک زبان الزامی نمی باشد، ولی متناسب با شرایط، دانش زبان انگلیسی کمک شایانی به متقاضیان می کند. از همین روی توصیه مشاورین  به آن دسته از متقاضیان مهاجرت به کانادا، سپری کردن دوره های کوتاه مدت ربان و کسب دانش الزامی است.

  • سرعت اقامت بالا

در صورتی که برنامه سرمایه گذاری کانادا را انتخاب نمایید در کمتر از ۱ سال می توانید اقامت کشور کانادا را دریافت کنید. به افراد در بدو ورود اقامت دائم (PR) کانادا تعلق می گیرد. در مقایسه با سایر کشورها، افراد در صورت سرمایه گذاری در کشور کانادا در زمان کوتاه تری می توانند اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کنند.

  • امکان تحصیل رایگان

در صورتی که یکی از والدین برای سرمایه گذاری کانادا اقدام نماید، تحصیلات فرزندان به صورت رایگان می باشد و فرزندان می توانند از مدارس دولتی این کشور بهره مند شوند. لازم به ذکر است که شرایط تحصیل این دسته از فرزندان همانند افراد کانادایی می باشد. این نکته بدین معناست که در برخی از مدارس می توانند وام تحصیلی دریافت کنند یا در پایان تحصیلات خود هزینه های تحصیل را پرداخت نمایند.

  • شرایط دانشگاهی مناسب

این نکته بدین معناست که در صورتی که اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید و قصد ادامه تحصیل در کانادا را داشته باشید، می توانید در دانشگاه های دولتی این کشور با کمترین هزینه ها تحصیل کنید. لازم به ذکر است که تحصیل در دانشگاه های خصوصی برای افراد کانادایی و دانشجویان بین المللی به یک صورت بوده و دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه می باشند.

  • امکان کار

در صورت اخذ اقامت کشور کانادا از روش سرمایه گذاری، اعضای خانواده اجازه کار خواهند داشت و می توانند بصورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

 

منبع:

https://khabarfarsi.com/

رسول بابایی بازدید : 27 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

کاری به اخباری که صدا پخش می کنه ندارم و صرفا تحلیل خودم از برگزیت : سران اتحادیه اروپا به انگلیس سخت گرفتن فقط به این منظور که انگلیس درس عبرت بقیه کنن.

چه طوری؟

زمانی که انگلیس گفت از اتحادیه خارج می شه ، زمزمه های از هم پاشیده شدن اتحادیه اروپا می آمد چرا که در یونان هم دولتی اومده بود که ضد اتحادیه بود سران اتحادیه به هر شکلی که بود جلوی خروج بقیه گرفتن و حالا تصمیم گرفتن عواقب خروج از اتحادیه به بقیه نشون بدن آن هم با سخت گرفتن به انگلیس.

سران اتحادیه گفتن سر توافق سخت گرفتن و گفتن که قابل تغییر نیست و هر چی این فرآیند بیشتر طول بکشه انگلیس بیشتر ضرر می کنه حتی بانک مرکزی انگلیس پیش بینی کرده که رشد اقتصادی انگلیس منفی هشت درصد خواهد بود که برای قدرت اقتصادی مثل انگلیس کمتر از فاجعه نیست!!

حالا چند وقتیه که دیگه خبری از بقیه کشور ها و زمزمه های فروپاشی اتحادیه نیست !!!!

خلاصه انگلیس شده درس عبرت

یا باید کامل بره بیرون یا به صورت کامل به اتحادیه برگرده دیگر نمی تواند مثل سابق عضو نصفه و نیمه بماند!!

رسول بابایی بازدید : 44 یکشنبه 08 تیر 1399 نظرات (0)

تحصیل مدیریت و به طور کلی علوم اجتماعی در انگلیس به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد واقعا گرونه، علی الخصوص که قرار باشه از درآمد ریالی تامین بشه. خب برای شهروندهای انگلیس یا اتحادیه اروپا همیشه امکان گرفتن وام وجود داره، به علاوه‌ی تعداد زیادی اسکالرشیپ و کمک‌هزینه برای دانشگاه‌های برتر. خیلی از کشورهای دیگه هم مثل هند، چین و ... بورسیه‌ها و وام‌های خودشون رو دارن. ولی متاسفانه گزینه‌های موجود برای شهروندان ایرانی خیلی محدوده. مثلا Prodigy Finance به دانشجوهای تحصیلات تکمیلی تعدادی از دانشگاه‌های برتر وام با بهره مناسب میده و با LBS هم قرارداد داره ولی چون شرکت آمریکاییه ما به عنوان شهروند ایران واجد شرایط گرفتن وامش نیستیم. البته بعد از برجام گویا برای مدتی قضیه حل شده تا اینکه دوباره ترامپ اومد و ... شایان ذکر است از آنجایی که انگلیس در ایران سفارتخانه فعالی ندارد بنابراین برای دریافت ویزای انگلیس می بایست از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کرد.

لیست زیر اسکالرشیپ‌های موجود در انگلیس برای مقطع ارشد هست که مخصوص شهروندان ایرانیه یا اینکه ایرانی‌ها هم واجد شرایطش هستن. این تعداد رو من پارسال در طی فرآیند اپلای بهشون برخوردم و سعی می‌کنم اگر مورد جدیدی پیدا کردم به آخر لیست اضافه کنم.

 

1) Ardalan Scholarship
Founded in 2010 by a private donor to assist Iranian nationals to undertake Master's study at UCL. There is 1 (one) scholarship available and the value of the scholarship is £18,750 (2019)
Eligibility Requirements:
To be eligible for this scholarship, applicants must:
- have successfully completed undergraduate-level studies in Iran and be an Iranian national;
- hold an offer to study a full-time Master's degree at University College London (UCL)

2) OMID TRUST SCHOLARSHIPS

Scholarships may be awarded to applicants for one-year taught masters degrees in any subject available at the University of Cambridge, except the MBA and the MFIN.

The Omid Scholarship usually pays for the cost of the University tuition fees, which is typically in the region of £15,000 to £30,000.

3) Chevening Scholarships

UK Government's fully-funded scholarships to undertake any master's course at any UK university. (flights, accommodation, and course fees are all included)

To be eligible for a Chevening Scholarship you must:

- Return to your country of citizenship for a minimum of two years after your award has ended.

- Have at least two years of work experience.

Apply to three different eligible UK university courses and have received an unconditional offer from one of these choices by 16 July 2020.

Deadline for this year is 5th November.

4) موسسه‌ی حامی علوم انسانی

واجدین شرایط افراد مستعدی که در رشته­‌های علوم انسانی از دانشگاه­ های برتر این رشته موفق به اخذ پذیرش در مقاطع فوق لیسانس یا دکتری شوند یا مشغول به تحصیل باشند، و متعهد به بازگشت به کشور پس از اتمام تحصیلات و تجربه اندوزی در محیط­ های علمی و پژوهشی گردند.

رسول بابایی بازدید : 32 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

با پروسه وقت سفارت آلمان آشنایی دارید؟

دریافت یا رزرو وقت سفارت آلمان پروسهای است که حتما باید پشت سر گذاشته شود چرا که به هیچ وجه بدون داشتن نوبت یا وقت سفارت آلمان امکان حضور در سفارت یا کنسولگری برای انجام مصاحبه و تأیید مدارک و غیره وجود نخواهد داشت. مراحلی که باید پشت سر بگذارید عبارتند از:

1- ابتدا باید نوع ویزا متناسب با شرایط خود را انتخاب کرده، مدارک مورد نیاز برای آن را جمع آوری کنید و سپس اقدام به ثبت نوبت برای حضور در سفارت یا کنسولگری بفرمایید. فقط توجه داشته باشید برای ویزای شنگن با مدت اقامت حداکثر 90 روز باید 6 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام به رزرو وقت کنید و زودتر از آن امکان پذیر نیست.

2- به رزرو وقت سفارت آلمان بپردازید و فقط مطمئن باشید که در روز تعطیل سفارت نباشد و قبلا هم وقت مشابهی رزرو نکرده باشید. ضمنا مطمئن باشید که تمامی مدارک شما کامل هستند.

3- به سفارت مراجعه کنید و برگه وقت سفارت آلمان را نیز در اختیار داشته و تحویل دهید. پس از اینکه این برگه تأیید گردد به شما یک توکن داده میشود و از شما خواهند خواست تا در رأس ساعت حضور داشته باشید. توجه داشته باشید که تأخیر بیش از 10 دقیقه به معنای از دست رفتن نوبت رزرو شده است.

4- سپس در زمان مشخص شده وارد سفارت شده و مطمئن باشید که از قبل تمامی مدارک خواسته شده را دارید و به ترتیب خواسته شده مرتب کردهاید و فرم درخواست تقاضا را نیز با اطلاعاتی کامل پر کرده و امضاء نمودهاید. اگر مدارک ناقص باشند باید توکن دیگیری برای وقت سفارت آلمان بگیرید.

5- اگر مدارک شما مورد تأیید باشند، مدارک و فرم تقاضا موقتا در سفارت یا مرکز پذیرش متقاضیان نگه داشته خواهد شد و ضمن اینکه در طول مراحل بررسی درخواست پاسپورت نیز نگه داشته میشود و چنانچه به هر دلیلی به پاسپورت نیاز داشته باشید، درخواست شما کنسل خواهد شد و دوباره باید برای وقت سفارت آلمان ثبت نام کنید.

6- پس از تأیید مدارک، نوبت به ثبت آنها در سیستم کنسولگری آلمان میرسد که به شما کپی از درخواست شما داده خواهد شد و این مرحله در پروسه وقت سفارت آلمان حدود 10 تا 15 دقیقه طول خواهد کشید.

نکته: افرادی که زیر 18 سال هستند برگه فرمها باید توسط والدین امضاء شوند در غیر این صورت رسمیت نداشته و قانونی نیست.

بعد از اینکه هزینه صدور ویزا را پرداخت کردید (بسته به نوع ویزا متفاوت است)، به شما رسیدی داده خواهد شد که باید آن را نگه دارید.

وقتی پروسه درخواست شما تمام شود اطلاعات بیومتریک شما را میگیرند که شامل اسکن اثرانگشت 10 رقمی همراه با اسکنر دیجیتال انگشت است که حدود 7 تا 8 دقیقه طول میکشد.

در روز کاری بعد مدارک شما برای صدور ویزا به کنسولگری داده میشود که حتما همراه خود رسید پرداختی را داشته باشید.

توجه داشته باشید که تعیین وقت سفارت آلمان بسیار حساس بوده و در صورت نواقصی در پرونده و یا به موقع حاضر نشدن در وقت تعیین شده موجب کنسل شدن آن میگردد و با توجه به درخواستهای زیاد افراد و اینکه در هر روزی از سال امکان دریافت وقت سفارت آلمان نیست وقت زیادی از شما خواهد گرفت پس کاملا دقت کنید.

 

منبع:

https://www.isna.ir/news/99040201696/%D9%88%D9%82%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

 

رسول بابایی بازدید : 34 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز در خصوص کشور انگلستان ، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ویزا توریستی انگلستان را اخذ نمایید و همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید و سپس با داشتن اطلاعات کافی و مناسب جهت ویزای توریستی انگلستان اقدام فرمایید.

انگلیس، سرزمینی کهن است که در قاره‌ی اروپا قرار گرفته است. این کشور بخشی از حکمرانی بریتانیا کبیر به شمار می‌رود و جزایر کوچک و بزرگ بسیاری در آن، جای گرفته است. انگلیس نقش انکار ناپذیر و مهمی در معادلات جهانی ایفا می‌کند و به دلیل طبیعتی چشم‌نواز و همچنین آثار تاریخی زیبا و ارزشمند، به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است. انگلیس در بخش جنوبی بریتانیای کبیر قرار دارد.جمعیت کل بریتانیا کمی بیش از ۶۰ میلیون نفر است که بیش از ۵۰ میلیون نفر از این جمعیت در انگلستان زندگی می­کنند. علاوه بر گویش­های مختلف که در نقاط مختلف بریتانیا صحبت می­کنند، انگلیسی زبان اصلی کشور انگلستان است.

انگلستان با حدود هزار کیلومتر مرز ساحلی، بزرگ­ترین کشور بریتانیا محسوب میگردد که سالانه افراد زیادی را از شهروندان کشورهای دیگر برای مهاجرت یا کار در انگلستان به سوی خود جذب می­کند. لندن، پایتخت انگلستان هم با حدود ۸ میلیون نفر جمعیت، بزرگ­ترین شهر اروپاست. علاوه بر لندن، مناطق دیگری نیز در این کشور وجود دارد که می‌توان آن‌‌ها را از مقاصد گردشگری مسافران خارجی بیان کرد.

📷

باث (Bath)، منطقه‌ای اشرافی با ساختمان‌هایی باشکوه و زیبا و برخوردار از چشمه‌های آب گرم است که هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر جهان است. کمبریج دانشگاهی است که در سال ۱۲۰۹ میلادی ساخته شد و یکی از برترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شود. آکسفورد، یکی از قدیمی‌ترین مناطق انگلیس است که یکی از کهن‌ترین دانشگاه‌های جهان نیز در آن قرار دارد. در این منطقه می‌توان بقایای قلعه‌ی نورمن و ساختمان کلیسای جامع را نیز مشاهده کرد که بیانگر تاریخ کهن این کشور است.

دریاچه‌ دیستریکت، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در انگلیس است که با چشم‌اندازی باورنکردنی در کامبریا قرار دارد. همچنین Windermere، طولانی‌ترین دریاچه‌ی انگلیس نیز در این منطقه است که فضایی منحصربه‌فرد را به وجود آورده است. زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری در انگلیس به گونه‌ای است که سفر به این سرزمین کهن، نیازمند زمانی طولانی است تا بتوان با تماشای تمامی آن‌ها، لذتی شگرف را تجربه کرد.

مراحل اخذ ویزای توریستی انگلستان

برای مسافرت و زندگی در انگلستان عموماً باید یکی از انواع ویزای انگلستان را اخذ کرد. برای این منظور، دولت بریتانیا انواع ویزای کاری و تحصیلی و همچنین مهاجرت و پناهندگی را برای افراد متقاضی واجد شرایط صادر می­کند.درحالیکه ادارۀ هویت و گذرنامۀ بریتانیا (The Identity and Passport Service) مسئول صدور گذرنامه برای متقاضیان است، آژانس مرزبانی بریتانیا (UK Border Agency) کار بررسی تقاضای پناهندگی و مهاجرت به انگلستان را به عهده دارد.

لطفاً دقت کنید که انواع ویزای مربوط به بریتانیا، و همچنین خیلی از قوانین و موارد قانونی دیگر، در تمام بریتانیا که شامل کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ایرلند شمالی، و ولز می­شود اعتبار دارد. بنابراین در بیشتر مواردی که در این وبسایت از انگلستان نام می­بریم، منظور همۀ بریتانیا است.

یکی از رایج ترین طرق مهاجرت به انگلستان مهاجرت توریستی به کشور انگلستان و اخذ ویزای توریستی انگلستان می باشد که شخص مهاجر بایستی پس از پایان دوره تعیین شده خود توسط افسر ویزا باید به کشور خود بازگردد و برای تبدیل یا تمدید ویزای خود از خاک کشورش اقدام نماید.

ویزای توریستی انگلستان به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردش و تفریح یا دیدار با خانواده می‌خواهند به این کشور سفر کنند.

اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. برای گرفتن وقت سفارت انگلیس در تهران، لازم است فرم تقاضای ویزای انگلستان را که به صورت آنلاین در وب‌سایت وقت سفارت انگلیس قرار دارد، تکمیل نمایید. بعد از انجام مراحل آنلاین، وقت سفارت انگلیس، تعیین‌شده و از طریق ایمیل به طور خودکار به آدرس ایمیلی که در زمان تکمیل فرم وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

توجه: در زمان ملاقات تعیین‌شده حضور متقاضی جهت ارائه مدارک، پرداخت هزینه‌ی ویزا و انجام انگشت‌نگاری ضروری است.

 

منبع:

https://virgool.io/

رسول بابایی بازدید : 33 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

گاهی پیش می آید که بدیهی ترین سوالات ناگهان ذهن ما را از فکر کردن به موارد دیگر در هنگام برنامه ریزی برای سفر چنان جدا می کنند. یکی از این سوالات این است که تفاوت ویزا با پاسپورت چیست؟ آیا داشتن پاسپورت به تنهایی کافی است و ما را از داشتن ویزا بی نیاز می کند؟ کدام کشورها در جهان نیاز به ویزا ندارند؟ تفاوت ویزای توریستی با ویزای شینگن چیست؟ قصد داریم تا به تمام این سوالات در این فرصت از مجله الی گشت پاسخ دهیم و به طور کلی به تفاوت ها و کارکرد های هر کدام از این دو مدرک بپردازیم.


پاسپورت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

کلماتی مانند ویزا و پاسپورت، تعاریفی در ظاهر معانی قابل معاوضه دارند اما در کارکرد و ماهیت آن ها تفاوت بسیاری وجود دارد. در این قسمت به توضیح پاسپورت می پردازیم؛ پاسپورت، دفترچه ای کوچک است که بسته به تعلق شان به کشورها به رنگ های آبی، مشکی، قرمز و سبز هستند. از چند برگ تشکیل شده اند و مانند صفحه آرا شناسنامه، قسمت های خالی و مشخص برای مهر گذاری دارند. نام فارسی پاسپورت همان روادید است که نسبت به کلمه پاسپورت از بسامد کاربردی کمتری حتی در میان ایرانیان برخوردار است. کاربرد اصلی پاسپورت در این است که به کمک آن ما می توانیم به مرز کشورهای دیگر در جهان وارد شویم. در واقع، پاسپورت را می توان به نوعی شناسنامه بین المللی افراد هم تلقی کرد. یکی از ویژگی ها در تفاوت ویزا با پاسپورت این است که هر دو این مدارک دارای تاریخ صدور و انقضا هستند اما مدت اعتبارشان با یکدیگر متفاوت است. حتی میان پاسپورت های کشورها نیز این مدت اعتبار متفاوت است. برای مثال؛ بعضی پاسپورت ها از مدت اعتبار ۳ ماهه برخوردار هستند و گاهی پیش می آید که همین پاسپورت طول مدت اعتبارش در کشوری دیگر به ۴ سال هم می رسد. لازم به ذکر است که قبل از شروع هر سفری و پرداخت هر هزینه ای، از مدت زمان اعتبار باقی مانده پاسپورت خود باخبر شوید. از این که پاسپورت تان به روز است و دارای اعتبار مطمئن شوید تا در هنگام سفر مشکلی برای تان به وجود نیاید. پاسپورت ها تا جایی قابل اعتبار هستند که اگر به همراه آن به کشورهایی که قوانین و قراردادهایی بسته شده با کشور شما دارند بروید، می توانید به اعتبار پاسپورت تان به راحتی از گواهینامه کشور خودتان نیز در کشور مقصد استفاده کنید.


ویزا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اول از همه باید گفت که یکی از تفاوت ویزا با پاسپورت این است که ویزا مانند پاسپورت، ماهیتی یکتا ندارد و از انواع مختلفی برخوردار است. گاهی اوقات پیش می آید که کشور مقصد شما برای اجازه ورودتان، تنها از شما پاسپورت بخواهد اما گاهی بنا بر قوانین کشور مقصد پیش می آید که شما علاوه بر پاسپورت به ویزا نیز نیاز داشته باشید. نوع ویزا بنا بر درخواست متقاضی تغییر می کند؛ ویزای تحصیلی، ویزای مهاجرتی، ویزای تجاری و انواع دیگری از ویزاها که در واقع طراحی شده اند تا دلیل حضور شما و مدت زمان حضورتان در کشور مقصد را به مراجع قانونی آن کشور ثابت و مشخص کنند. البته تایید مورد تقاضای شما در ویزا مشخص شده تان نیز باید قبل از هر چیز به تایید مراجع قانونی و مرتبط کشور مقصد برسد تا شما بتوانید وارد آن کشور شوید. بسته به نوع ویزا شما، هزینه هایی که برای دریافت آن تعیین شده نیز متفاوت است و دلیل تفاوت هزینه ها در دریافت ویزاهای گوناگون بسته به نوع فعالیت شما در کشور مقصد نیز می شود؛ به عنوان مثال اگر شما به دنبال دریافت ویزای تجاری در کشور مقصد باشید، پس کشور مقصد از شما اثبات میزان پولی را خواهد کرد که ثابت کند شما می توانید به معنای واقعی، یک تولید کنند و یا یک فرد تاجر در آن کشور باشید و بالطبع ممکن است تا حدی هزینه ها سنگین تر از مثلا ویزای دانشجویی باشد که شما تنها می خواهید به مدت چند ماه و یا چند سال مشخص در آن کشور صرفا به تحصیل بپردازید. ویزای توریستی یا ویزای شینگن (ویزای توریستی مخصوص کشورهای عضو اتحادیه اروپا) که از دیگر ویزاهای موجود برای ورود به کشورها هست نیز بنا به نامی که دارد تنها برای گردشگرانی به کار می آید که برای تفریح و گشت و گذار در کشور مورد نظرشان صادر می شود که معمولا صدور این نوع ویزا از مشقت های کم تری برخوردار است! ویزاهای مهاجرتی هم در این میان هستند که توضیح انواع و ویژگی های آن در این مجال نمی گنجد و به خودی خود، سرفصلی جدا می طلبد.

کدام کشورها برای ورود نیازی به ویزا ندارند؟

این سوال یکی از سوالاتی است که شاید به ذهن بسیاری از ما برسد! کشورهای مختلفی هستند که با گذاشتن قوانین و مدت زمان هایی مشخص به بسیاری از مسافران این شانس را می دهند تا بدون ویزا بتوانند از مرزشان عبور کنند و چند صباحی میهمان باشند. کشورهایی مانند هایتی، سنت لوییسا، مالدیوز، اندونزی، سری لانکا و تایلند از جمله این کشور ها هستند.

منبع:

https://virgool.io/

رسول بابایی بازدید : 33 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

 

مهم ترین ویژگی سفر، دور شدن و «گریز» از زندگی روزمره است. فرار از عقلانیت حاکم بر شهر که قاعده تداوم حیات در آن است. آدمها وقتی به سفر می روند خوشحال اند. احساس می کنند بر روی ابرها نشسته اند. گاهی اوقات احساس بی وزنی مفرط به سراغشان می آید به ویژه وقتی که در جاده، ماشین با برآمدگی ملایمی مواجه شده، به سرعت بالا می رود و دوباره چرخ های آن به آرامی بر روی آسفالت می نشیند. در سفر، آدمها خود را از نظمی که زندگی روزمره دچار آن است رها می کنند.

 

🔹 عجیب نیست که وقتی به ماشین هایی خیره می شویم که در حال ترک تهران اند اولین سوالی که به ذهنمان می آید آن است که این جمعیت از چه چیز می گریزد؟ آنان به گونه ای خود را از شهر دور می کنند که انگار قرار نیست دوباره به آن بازگردند.

🔹گریز از آنچه هست مهم ترین ویژگی سفر است. در سفر، مسافران بیشتر به مقصد فکر می کنند تا مبدأ. در سفر حسی از یافتن را تجربه می کنند که گمگشته آدمها در دنیای امروز است و جالب آنکه این حس حتی در مکان هایی که بارها به آنجا سفر کرده اند هم همراه آنان است. البته آنچه گفتم برای همه آدم ها صادق نیست.

 

🔸بسیاری از آدمها این روزها مدام از لحظه های سفر عکس می گیرند. ساعت به ساعت عکس و عکس و عکس پشت سر هم. صفحه اینستاگرام مملو از عکس های سفر می شود. جاده، دشت، بشقابها، پاها در کف رودخانه، در آغوش گرفتن هوا،. در تمامی این عکس ها سفر در حاشیه و کانون سفر خود مسافر است. جهان به گرد مسافر می چرخد! در سفر، معمولا آدم ها گم می شوند ولی در سفرهای امروزی آنان مدام پیدا می شوند. آنان هر لحظه با عکس هایشان در دسترس و به راحتی یافتنی اند! ولی حتی اگر گم هم می شوند عکس گم شدنشان را در اینستاگرام منتشر می کنند!

 

🔹این حجم از انتشار عکس را باید به عنوان ویژگی زندگی امروز پذیرفت و آنرا نشانه چیزی ندانست یا آنکه نه، باید گفت این عکس ها نشانه است؟ آدم های امروزی دیگر با سفرهای دو، سه یا چهار نفرۀ خانوادگی ارضاء نمی شوند. دلشان جمعیت می خواهد. دوست دارند دور و برشان شلوغ باشد ولی نیست. نه، این هم نیست. دوست دارند مدام بر روی صحنه باشند. صحنه ای که دیگران به آنان نگاه کنند و با لایک تأییدشان کنند. ولی نکته آن است که اگر ایدۀ « زندگی به مثابه صحنه » را انتخاب کرده ایم دیگر چه فرقی می کند که در سفر باشیم یا در خانه. ما فقط برای عکس هایمان به پس زمینه نیاز داریم. همین.

 

🔸قطعا مسافری که روزی چندین عکس از طریق اینستاگرام منتشر می کند حداقل سه ساعت برای عکاسی وقت صرف کرده است. خواندن کامنت های دوستان و «مرسی عزیزم یا چشات خوشکل می بینه» نوشتن را هم به این زمان اضافه کنید. در این وضعیت معنای تجربه سفر چیست؟ کدام مکاشفه، سیر و سفر، گریز از زندگی روزمره رخ داده است؟ آیا عکس گرفتن و چک کردن کامنت های دوستان، خود جزوی از همان زندگی روزمره ای نیست که مسافر قصد گریز از آنرا داشته است؟ در برخی از کشورها حرکت هایی آغاز شده است که در آنها تلاش می کنند تا حرص و ولع برای عکس گرفتن و انتشار آنرا کم کنند. خویشتن شناسی در سفر با چنین کنترلی معنا می شود. سفری بدون توجه به خویشن در عکس، گم شدن کامل در دل جاده، خود را به جاده و مسیر سپردن.

 

🔹متأسفانه این روزها تعریف کردن سفر هم از معنا تهی شده است. ما قبل از آنکه به خانه برسیم و دوستانمان را ببینیم سفرمان را برای دیگران تعریف کرده ایم. به همین دلیل آدم ها دیگر کمتر درباره سفرهایشان با هم حرف می زنند. چون حرف ها قبلا با عکس زده شده است، عکس هایی که کانون آنها خود مسافر و نه سفر است. ما قبل از رسیدن به خانه چمدان سفر را باز کرده ایم!

 

🔸کم نیستند آدم هایی که برگشتن از سفر را بیشتر از رفتن به سفر دوست دارند. خانه برای آنان امن ترین نقطه جهان است و سفر به معنای آوارگی و جستجوی مقصد است. در مقابل، خانه به معنای رسیدن و ماندن است و اینان نه جستجو، که ماندن را دوست دارند. «هیچ جا خانه آدم نمی شود».

 

🔹برخی در سفر می فهمند که چه چیزهایی را از دست داده اند. سفر، نداشته هایشان را به یادشان می آورد. کم نیستند آدم هایی که وقتی به طبیعت می روند تصمیم می گیرند که در ادامه زندگی شان هر هفته به دل طبیعت بزنند. همچنین برخی در سفر می فهمند که چه چیزهایی دارند که قدرش را نمی دانند. در سفر دلشان برای خانه و بالش شان تنگ می شود.

رسول بابایی بازدید : 26 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

بر اساس قوانین جامع کمیسیون اروپا متقاضیان ویزای شینگن می‌ بایستی از کشور مقصد خود برای دریافت وقت سفارت اخذ ویزای شینگن اقدام کنند و اگر در برنامه سفر خود به اروپا، قصد بازدید از چند کشور متفاوت را دارند، باید از کشوری که بیشترین زمان اقامت را در آن خواهند داشت برای وقت سفارت ویزای شینگن اقدام نمایند.

 

مجموعه ما با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات ویزا و وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ اقامت کشورهای کانادا و حوزه شینگن را در کارنامه خود دارد

 

هزینه تعیین وقت سفارت ویزای شینگن

 

✸ وقت سفارت عادی ایتالیا    4,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  

 

 

✸ وقت سفارت فوری ایتالیا    ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال 

 

 

✸ وقت سفارت هلند    3,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  

 

 

✸ وقت سفارت پرتغال    3,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  

 

 

✸ وقت سفارت فرانسه    3,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  

 

 

✸ وقت سفارت اسپانیا    3,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال    

 

 

✸ وقت سفارت چک    3,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  

 

 

✸ وقت سفارت آلمان    4,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال 

 

مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن

بر اساس اعلام وب سایت رسمی شینگن هیچ زمان مشخصی برای مدت زمان لازم برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن وجود ندارد. بسته به سفارتی که از آن اقدام می‌کنید، زمانی که برای تعیین وقت سفارت درخواست داده‌اید (سیزین‌های مسافرتی و یا پیش از زمان آغاز ترم‌های دانشجویی) و برخی موارد دیگر، مدت زمان لازم برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن متغیر خواهد بود و در ادامه توصیه دپارتمان ویزا و وقت سفارت این آژانس به متقاضیان محترم تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن این است که دست کم ۴ تا ۶ هفته پیش از تاریخ سفر خود برای تعیین وقت سفارت مدنظر اقدام کنند، زیرا بعضا شاهد این بوده‌ایم که روند تعیین وقت و بررسی مدارک برای ویزای شینگن بیش از یک ماه نیز بطول انجامیده است.  

 

مدت زمان اخذ ویزای شنگن

 

نکته :

مهم دیگری که می ‌بایست در اینجا به آن اشاره شود این است که حتما پیش از اقدام برای تعیین وقت سفارت، مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن را تهیه و تکمیل کنید زیرا برای مثال ترجمه اسپانیایی مدارک متقاضیان خود به تنهایی ۲ هفته بطول خواهد انجامید.

 

مدارک لازم جهت اخذ وقت سفارت ویزای شینگن

 

از آنجایی که تعیین وقت سفارت ویزای شینگن تنها از طریق آنلاین انجام می‌گیرد، تکمیل فرمی که از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌شود کفایت خواهد کرد. به بیان دیگر مدارک لازم جهت اخذ وقت سفارت برای ویزای شینگن، تکمیل اطلاعات درخواستی در همان ایمیلی است که از طریق دفتر VFS برای متقاضی ارسال و موارد زیر را شامل می‌شود :

 اطلاعات هویتی شامل نام، تاریخ تولد،

 شماره پاسپورت و تاریخ انقضای پاسپورت

 ملیت

 جنسیت

 شماره تماس

 تاریخ سفر تاریخ مطلوب برای وقت سفارت شینگن

 نوع ویزا

 مقصد اصلی در اروپا

 

انواع ویزای شنگن

 

تایید وقت سفارت برای ویزای شینگن از طریق ایمیل به متقاضی اعلام می‌شود. وقت سفارت تعیین شده قابل تغییر و یا کنسلی نیست و در صورت حضور نیافتن متقاضی در روز مقرر، نیاز به تکرار مراحل فوق خواهد بود. در روز انگشت نگاری و تحویل مدارک، متقاضی می‌بایست‌ کپی نامه تایید وقت سفارت را به همراه داشته باشد.   نکته: اگر از طریق نیلگام برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن اقدام می‌کنید، تنها کپی صفحه اول پاسپورت خود را در اختیار همکاران ما قرار خواهید داد.

 

تعیین وقت سفارت فوری شینگن

مجموعه ما با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات ویزا و وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ اقامت کشورهای کانادا و حوزه شینگن را در کارنامه دارد و با بهره‌مندی از کادری مجرب و برخوردار از دانش روز و همچنین زیرساخت‌های لازم همچون دفاتر برون‌مرزی و پروازهای اختصاصی می‌کوشد بهترین مسیر را پیش روی متقاضیان محترم وقت سفارت برای ویزای شینگن قرار دهد و در حال حاضر در تکمیل خدمات ویزای شینگن، خدمات تعیین وقت سفارت شینگن را نیز در دسترس قرار داده‌است تا متقاضیان محترم بدون کوچکترین دغدغه‌ای شاهد پیشرفت روند اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن خود باشند ؛ همچنین مجموعه با توجه به سابقه طولانی و مهمتر از آن اعتبار در سفارتخانه و کنسولگری‌های بسیاری از کشورهای اروپایی در تهران، با توجه به نیاز و هدف هر متقاضی بهترین گزینه را برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن ارائه خواهد داد.

 

ویزای شینگن

 

تعیین وقت سفارت فرانسه :

کشور فرانسه بدلیل جذابیت‌های گردشگری خود، یکی از اولویت‌های انتخاب در سفر به اروپا است و طبعا درخواست برای وقت سفارت فرانسه نیز بسیار زیاد است. سال‌ها ارتباط بر اساس اعتماد و اعتبار این آژانس و سفارت فرانسه، متضمن خدمات متفاوت ما برای تعیین وقت سفارت از فرانسه خواهد بود.

 

تعیین وقت سفارت ایتالیا :

مگر می ‌شود از کنار نام ایتالیا به عنوان مقصدی منحصر به فرد برای گردشگری عبور کرد؟ برای تعیین وقت سفارت ایتالیا حتما از آژانس و یا شرکتی اقدام کنید که در سفارت ایتالیا اصطلاحا دارای اعتبار باشد. هر چه این ارتباط و اعتبار بیشتر باشد، شانس ویزا شدن درخواست و تعیین وقت سفارت ایتالیا بیشتر خواهد بود.

 

تعیین وقت سفارت هلند :

برای سفر به هلند و لذت از جاذبه‌های گردشگری این کشور، همچون دیگر کشورهای اروپایی نیاز به ویزا و تعیین وقت سفارت هلند دارید. با توجه به ارتباطات خوب و مستمر ما با کنسولگری هلند در تهران، این اطمینان وجود دارد که درخواست تعیین وقت سفارت هلند برای شما در نزدیک ‌ترین زمان ممکن اخذ شود.

 

تعیین وقت سفارت اسپانیا :

اسپانیا نیز جزو چند اولویت اول برای سفری اروپایی محسوب می‌شود که اتفاقا سخت‌گیری های بسیاری نیز برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن و صدر ویزا اعمال می‌کند. برای تعیین وقت سفارت اسپانیا هم کافی است از کارشناسان با تجربه ما مشاوره بگیرید.

 

تعیین وقت سفارت اتریش :

تعیین وقت سفارت اتریش به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری اروپا اخیرا با دشواری‌ها و پیچیدگی‌های متعددی همراه شده‌است. برای دریافت ویزای این کشور نیاز است دعوتنامه‌ای معتبر داشته باشید و کمی هم برای تعیین وقت سفارت اتریش معطلی خواهید داشت. کارشناسان ویزا و وقت سفارت این مجموعه با اشراف بر بایدها و نبایدهای تعیین وقت سفارت از اتریش، بهترین و کوتاه ترین مسیر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

اخذ ویزای شینگن همراه با تعیین وقت سفارت :

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی بدلیل عدم ارتباط مستقیم با سفارت و یا کنسولگری‌های کشورهای اروپایی، شاید در بهترین شرایط تنها قادر باشند از طریق یک یا دو کانال برای تعیین وقت سفارت برای ویزای شینگن اقدام کنند. اما تعیین وقت سفارت لزوما به معنی ویزا شدن درخواست متقاضی نبوده و نرخ بالای ریجکتی ویزای شینگن در اینگونه مجموعه‌ها خود موید این واقعیت است و این آژانس با سال‌ها فعالیت مستمر، توام با اعتماد سازی حداکثری با سفارتخانه های اروپایی خدمات اخذ ویزای شینگن همراه با تعیین وقت را با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان محترم خود عرضه می‌دارد و لازم به ذکر است که تعداد سفارت‌های اروپایی در ارتباط و تعامل با این مجموعه طبعا تنوع گزینه‌ ها و بالا رفتن درصد موفقیت درخواست اخذ ویزای شینگن همراه با تعیین وقت سفارت را به همراه خواهد داشت.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 2,019
  • بازدید کلی : 7,086