loading...
آژانس مسافرتی قصران گشت
رسول بابایی بازدید : 43 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در رشته های مرتبط با پزشکی در خارج از کشور تحصیل کنند. کانادا یکی از مقاصد اصلی دانشجویان از ایران و بسیاری از کشورهای جهان است. دانشگاه های کانادا از سطح علمی قوی و امکانات آموزشی بالایی برخوردارند. همچنین در این کشور امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و فرانسوی برای دانشجو وجود دارد. تحصیل در رشته داروسازی در کانادا طرفداران بسیاری از سرتاسر جهان دارد. تحصیل در این رشته در کانادا نیازمند داشتن ویزای کانادا از نوع تحصیلی و شرایط و پیش نیازهایی است که ما را ملزم نمود تا در قالب یک مقاله به آن بپردازیم. 

شرایط عمومی تحصیل در رشته داروسازی در کانادا

تحصیل در کانادا در رشته داروسازی، برخلاف ایران نیاز به قبولی در کنکور سراسری ندارد ولی بجای آن نیازمند داشتن پیش نیازهایی است. دانشجوی بین المللی برای تحصیل در رشته داروسازی در کانادا نیاز است مدارک آموزشی خود را به دانشگاه ارائه دهد. یکی از مدارک مورد نیاز داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی است.  دانشجو قبل از شروع تحصیل داروسازی در کانادا نیاز است تا لیسانس در یکی از رشته های علوم پایه مانند بیولوژی (زیست شناسی) از دانشگاه های کانادا داشته باشد. این دوره لیسانس یک تا سه سال به طول خواهد انجامید و دانشجو پس از آن می تواند در تخصص داروسازی در مقطع لیسانس تحصیل چهار ساله داشته باشد. سپس دانشجو می تواند در رشته خود ادامه تحصیل دهد و یا با شرکت و گذراندن دوره کارآموزی یک ساله، مجوز داروسازی اخذ نموده و در آخر با قبولی در آزمون ملی داروسازی وارد بازار کار شود. در ادامه به بررسی دقیق تر شرایط تحصیل در رشته داروسازی در کانادا خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با رشته داروسازی در کانادا

رشته داروسازی در کانادا یکی از رشته های پر طرفدار به شمار می رود. بر اساس آمارهای اخذ شده، کشور کانادا در حال حاضر دارای 41.661 داروساز، 8.185 تکنسین داروساز و 10.947 داروخانه است. 70% فارغ التحصیلان داروسازی در کانادا پس از تحصیل مشغول به کار در داروخانه ها می شوند، 15% در بخش آموزش، صنعت و بخش های دولتی مشغول به کار شده و 15% باقی مانده نیز در بیمارستان ها کار می کنند. در کشور کانادا به ازای هر 1.300 نفر، یک داروخانه مشغول به فعالیت است. جالب است بدانید که هر کانادایی هر ساله 14 بار به دندانپزشک خانوادگی خود مراجعه می نماید.  در بخش بعدی به  بررسی جزئیات تحصیل در رشته داروسازی در کانادا خواهیم پرداخت.

تحصیل داروسازی در کانادا

همانطور که اشاره نمودیم، دانشجو برای تحصیل در رشته داروسازی در کانادا می بایست مراحلی را طی نماید. ابتدا در یکی از رشته های علوم پایه مانند زیست شناسی تحصیل نماید، سپس در رشته داروسازی به تحصیل کند. خوشبختانه برای تحصیل داروسازی در کانادا به قبولی در آزمون سراسری نیاز نیست که این موضوع یکی از مزایای تحصیل داروسازی در کانادا محصوب می شود.

دانشجویان رشته داروسازی در کانادا برای گذراندن دوره تحصیلی خود نیاز به گذراندن دروس تخصصی و یادگیری مهارتهای شغلی دارند، از جمله:

 

مهارتهای کلینیکی

دانش درمانی

فیزیولوژی

میکروبیولوژی

بیوشیمی

پاتوفیزیولوژی

فارماکولوژی

مراقبت های دارویی

دانشجو پس از پایان این دوره می تواند در مقطع فوق لیسانس یا دکتری به ادامه تحصیل بپردازد و یا با شرکت در دوره کارآموزی و قبولی در آزمون ملی داروسازی کانادا، مجوز داروسازی اخذ نموده و در بخش های درمانی و آموزشی مشغول به کار شود.

دانشگاه های معتبر کانادا برای تحصیل در رشته داروسازی

همانطور که اشاره نمودیم، انتخاب دانشگاه معتبر و مورد تایید دولت کانادا یکی از فاکتورهای اصلی در برای تحصیل و کار در رشته داروسازی در کاناداست. لذا در این بخش از مقاله شما را با معتبرترین دانشگاه های پزشکی ارائه دهنده رشته داروسازی در کشور کانادا آشنا خواهیم نمود. در ذیل به معرفی 8 دانشگاه برتر کانادا برای تحصیل در رشته داروسازی پرداخته ایم:

نام دانشگاه رتبه در جهان
دانشگاه بریتش کلمبیا 31     
دانشگاه مونترئال 77     
دانشگاه آلبرتا 97     
دانشگاه مموریال نئوفاندلند        137
دانشگاه لاوال 168
دانشگاه دالهوس 196
دانشگاه مانیتوبا 240
دانشگاه ساسکاچوان 333

ویزای دانشجویی کانادا

به منظور تحصیل در کانادا دانشجو می بایست مراحلی را طی نماید. گام نخست در این زمینه ارتباط گیری با دانشگاه مورد نظر برای تحصیل و اخذ پذیرش از آن دانشگاه است. برای پذیرش از دانشجو مدارکی مانند آخرین رزومه و مدرک تحصیلی، ریز نمرات، و مدارک هویتی اخذ می شود. همچنین بسته به دانشگاه، سطح زبان دانشجو طی یک آزمون آنلاین توسط اساتید دانشگاه سنجیده خواهد شد و یا از وی مدرک زبان آیلتس با نمره 6 یا 6.5 درخواست می شود. پس از اخذ پذیرش تحصیلی، دانشجو نیاز به اخذ ویزای تحصیلی کانادا جهت ورود به کانادا و تحصیل در دانشگاه مورد نظر دارد. 

کانادا و تحصیل در دانشگاه مورد نظر دارد. 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا به شرح زیر است:

 

نامه پذیرش دانشگاه یا کالج

پاسپورت معتبر (اعتبار حداقل یک سال)

نامه تمکن مالی

گواهی عدم سوء پیشینه

رزرو محل اسکان مانند هتل، خوابگاه یا اجاره منزل

مدرک زبان معادل آیلتس 6 یا 6.5

رزومه تحصیلی

شغل داروسازی در کانادا

پس از اینکه دانشجو در رشته داروسازی فارغ التحصیل شد و دوره کارآموزی و آزمون ملی داروسازی را با موفقیت گذراند می تواند برای کار در کانادا در بخش های آموزشی و درمانی مشغول به کار شود. شاید برای بعنوان داروساز دانستن شرح وظایف یک داروساز در کانادا جزو سوالات مهم متقاضیان کار در کانادا باشد. از جمله وظایف شغلی یک داروساز در کانادا می توان به تجویز نسخه، واکسیانسیون، مدیریت بیماری های مزمن، تجویز و چک کردن آزمایشات و تعیین و تجویز دارو نام برد. همچنین حقوق و درآمد یک داروساز در کانادا به طور میانگین 95.000 دلار کاناداست. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما عیززان مفید به فایده بوده باشد.

منبع:

https://malekpourmie.com

رسول بابایی بازدید : 33 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن، مدارک مورد نیاز ویزای تضمینی کانادا و به طور کلی شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. اما امکان اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان وجود دارد؟ آیا برای درخواست ویزای توریستی کانادا ‌یا ویزای مولتی کانادا می بایست حتماً سابقه ویزای شینگن در پاسپورت ثبت شده باشد؟ آیا بدون مهر شینگن در پاسپورت می‌توان برای ویزای کانادا اقدام کرد؟ این موضوعات برخی از سوالات شما متقاضیان گرامی در بحث اخذ ویزای کانادا می باشد. به همین جهت سعی گردیده که به صورت ساده و خلاصه وار اساسی ترین و پر اهمیت ترین نکات پیرامون اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن را خدمت شما دوستان گرامی شرح دهیم. این مقاله که توسط متخصصین مجرب موسسه حقوقی ملک پور به نگارش در آمده است و سعی گردیده به تمامی سوالات و ابهامات ذهنی شما متقاضیان گرامی پاسخ دهد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی راجع به ویزای تضمینی کانادا بدون شنگن با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

کانادا به عنوان شمالی ترین کشور قاره آمریکا و به عنوان دومین کشور بزرگ جهان با مساحتی حدود به ۹،۹۸۴،۶۴۰ کیلومتر مربع، سالیانه دارای بازدیدکنندگان بسیاری می باشد. این کشور به خاطر منابع طبیعی و چشم اندازهای گسترده و دست نخورده و اجین شده با فرهنگ های مختلف که دارای تاریخ چند وجهی است، مشهور می باشد. کشور کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان که از نظر پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی روز دنیا است و توانسته با همسایه خود یعنی آمریکا رقابت بسیار نزدیکی داشته باشد. اگر چه باید در نظر داشت که تفاوت های بسیاری بین این دو کشور وجود دارد. کانادا کشوری است که مردمان آن به دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی صحبت می نماید.

کشور کانادا نه تنها از نظر چشم انداز ها و منابع طبیعی بلکه از نظر شرایط اقتصادی، شاخص فساد و احترام به حقوق شهروندی و سطح کیفیت زندگی در زمره کشورهای غنی جهان قرار گرفته و از این لحاظ بسیار سرآمد می باشد. جالب است بدانید کشور کانادا با وجود تنوع فرهنگی و با وجود اقلیت های مختلف و تنوع زبان توانسته این یکپارچگی و مدیریت عالی را بین مردمان خود منسجم سازد. تمام این موارد باعث گردیده که کانادا به عنوان یکی از مقاصد مهم برای سفر و گردشگری شناخته شود. متقاضیان با انگیزه های متفاوتی قصد عزیمت و سفر به کانادا خواهند داشت. اما قبل از هر چیز متقاضیان برای سفـر به کانـادا مستلـزم دریـافت ویـزا می باشند که این نوع ویزای با نام ویزای توریستی کانادا یا ویزای مولتی کانادا شناخته می شود، که در ادامه این مقاله اطلاعات کامل و جامعی در مورد اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و شرایط مورد نیاز دریافت ویزا را خدمتتان اعلام می نماییم.

 

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و مدارک مورد نیاز

یکی از مدارکی که می تواند شانس دریافت ویزا را برای افراد بالا ببرد، داشتن سابقه سفر یا Travel History مناسب می باشد. به خصوص سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن می تواند تاثیر مناسبی در بالا بردن شانس ویزای مولتی کانادا باشد. یکی از موضوعات مهم برای افسر ویزا این است که اطمینان حاصل نماید که متقاضی پس از پایان سفر به کشور خود باز می گردد و در کانادا پناهنده نمی شود. یکی از دلایل شایع ریجکتی نیز همین است که افسر ویزا اعلام می کند که از بازگشت متقاضی اطمینان ندارد. پس شما باید به نحوی اثبات کنید که قصد بازگشت به ایران را دارید. یکی از این راه ها داشتن سابقه سفر مناسب است، چرا که این سابقه سفر نشان می دهد که فرد قبلا به کشورهای شینگن سفر کرده و در آن کشور ها درخواست پناهندگی نداده است، بنابراین در صورت سفر به کانادا نیز به کشور خود بازخواهد گشت و شانس بسیار کمی وجود دارد که در کانادا پناهنده شود. اما سفر شینگن تنها راه اخذ ویزای مولتی کانادا نیست، از جمله روش های دیگر این است که شما نشان دهید که در ایران وابستگی دارید و به همین دلیل باز خواهید گشت. این وابستگی می تواند به صورت داشتن دارایی و املاک، اشتغال به تحصیل، استخدام بودن در شرکت ها، وابستگی خانوادگی و امثال آن باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار نیز داشتن دعوت نامه می باشد. در صورت مشورت با وکیل مهاجرت نحوه ارائه مدارک و اسناد برای بالا بردن شانس موفقیت برای شما تعیین خواهد شد.

 افرادی که برای دریافت ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن می بایست علاوه بر فرم درخواست ویزا مدارک مربوط روادید را ارائه دهند که این مدارک شامل موارد زیر می باشد.

  • پاسپورت متقاضی

    لازم به ذکر است کسانی که پاسپورت قدیمی دارند، صفحات اول و صفحاتی که ورود و خروج و یا ویزا در آن درج و ثبت گردیده است را ارائه دهند و سابقه سفرهای خود را نشان دهند.

  • ارائه شناسنامه متقاضی به همراه ترجمه آن

    صورت های بانکی یا نامه استخدام در 4 ماه گذشته

  • در صورتی که متقاضی متاهل می باشد سند ازدواج و ترجمه آن را ارائه نماید.

    صفحات اول، آخر و صفحاتی که تمبر دارند.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا مربوط به اطلاعات خانواده

    بلیط هواپیما مسافرتی و رزرو هتل

  • عکس 3*4
  • ارائه ترجمه مدارک تحصیلی و مدارک شغلی

    کلیه صفحات دارای تمبر از گذرنامه قدیمی و جدید شما در 10 سال گذشته

  • ارائه تمکن مالی و ترجمه آن

    با فرمت JPG با حجم کمتر از 240KB

  • در صورت وجود اسناد ملکی باید ترجمه اسناد ارائه گردد.
  • رزرو بلیط رفت و برگشت کانادا
  • متقاضیانی که دارای دعوت نامه می باشند می توانند به همراه دعوتنامه مدارک مالی شناسایی دعوت کننده را ارائه دهند و یا در صورتی که فاقد دعوت نامه می باشند می توانند رزرو یک هتل را ارائه دهند.

در صورت موافقت با درخواست شما ویزای توریستی کانادا با اعتباری به میزان تعداد سال های اعتبار پاسپورتتان صادر می شود. در ادامه جزئیات دیگر پیرامون اخذ ویزای توریستی کانادا به صورت مالتیپل تشریح می گردد.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و مدت درخواست

یکی از متداول ترین روش های درخواست ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن درخواست به روش آنلاین می باشد. در این روش متقاضیان می بایست اطلاعات فردی خود را در سایت مربوط به سفارت کانادا ثبت نمایند تا یک حساب کاربری برای آنان ایجاد گردد. در این مرحله پس از آنکه تمامی مدارک متقاضیان اسکن گردید و آپلود شد اکانتی برای آنان ایجاد می گردد. از نکاتی که متقاضیان باید نسبت به آن دقت داشته باشند این است که معمولاً درخواست‌های آنلاین خیلی سریعتر نسبت به درخواست های حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این روستا متقاضیان بسیاری این سوال را مطرح می کند که مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا بدون شینگن چه میزان به طول می انجامد؟ در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی های متداول سفارت مدت زمان درخواست ویزای کانادا حدود ۳۷ روز در نظر گرفته شده است. البته این زمان با توجه به تعداد پرونده های درخواست می تواند متغیر باشد که زمان آن از طرق سایت درخواست ویزا به آدرس زیر قابل پیگیری است.

 

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و تمدید آن

متقاضیانی که قصد دارند ویزای مولتی کانادا خود را تمدید نمایند باید حداقل چند فاکتور اصلی و مهم در باب تمدید ویزای خود را رعایت نمایند که در در ادامه این بخش از مقاله به این مباحث خواهیم پرداخت.

  • زمان درخواست تمدید

    متقاضیانی که قصد دارند به عنوان یک بازدید کننده اقامت خود را در کانادا تمدید نمایند می بایست قبل از پایان وضعیت اقامت خود درخواست خود را اعلام نمایید. به همین علت متقاضیان باید از وضعیت اقامت خود در کانادا مطلع باشند که چه بازه زمانی است که در کانادا اقامت دارند و در صورتی که تمدید اقامت آنان در کانادا تایید گردد مجدد یک پرونده جهت بازدید برای این افراد رقم زده می شود.

    یکی از عواملی که در تمدید ویزای کانادا تاثیر گذار است سابقه بازدید کنندگان در این کشور می باشد. بنابراین افرادی که قصد دارند اقامت خود را به عنوان بازدید کننده تمدید نماید و یا مجوز اقامت خود را تغییر دهند می بایست حداقل ۳۰ روز قبل از پایان وضعیت اقامت خود درخواست خود را اعلام نمایند.

  • نحوه ثبت درخواست جهت تمدید ویزای کانادا

    در بیشتر موارد متقاضیان برای تمدید ویزای کانادا باید به صورت آنلاین اقدام نماید. چرا که متقاضیان با ثبت در خواست خود به صورت آنلاین می توانند روند رسیدگی به پرونده خود را تسریع ببخشند و کنسولگری با دریافت درخواست در اسرع وقت می تواند شما را در راستای درخواست تان کمک نمایند. در صورتی که متقاضیان قبلاً درخواست خود را به صورت کتبی اعلام نموده اند نیازی به درخواست مجدد به صورت آنلاین نیست.

  • پس از ارائه درخواست

    در زمان مشخص شده درخواست شما بررسی می شود و نتیجه به شما اعلام می شود، ممکن است اعلام نتیجه درخواست شما بیش از 100 روز به طول انجامد. در صورتی که از زمان بررسی اعلام شده به شما بیشتر گذشته باشد می‌توانند از طریق وب سایت و یا یکی از روش های آنلاین و یا از طریق درخواست کتبی درخواست خود را پیگیری نمایند.

    اما متقاضیان قبل از منقضی شدن اقامت خود در کانادا درخواست خود مبنی بر تمدید اقامت خود در کانادا را دارند می توانند تا زمان تصمیم گیری در مورد شرایطشان به طور قانونی در کانادا بمانند.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و وقت سفارت

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن را دارند می بایست از قبل وقت سفارت را دریافت نمانید. وقت سفارت به صورت اینترنتی قابل اتخاذ است و شما باید با مراجه به وبسایت مربوط به سفارت وقت مراجعه به سفارت را رزرو نمایید. نکته قابل اهمیت در حال حاضر برای کسب ویزای تضمینی کانادا اشاره به این موضوع است که سفارت کانادا در ایران هیچ فعالیتی ندارد و تمام امور مربوط به سفارت کانادا در ایران به حالت تعلیق در آمده است. بنابراین تمام شهروندان ایرانی جهت دریافت ویزای تضمینی کانادا می‌توانند از سفارت کانادا در کشور های همسایه همانند سفارت کانادا واقع در آنکارا و مراجعه به آن مراحل قانونی درخواست دریافت ویزا را طی کنند.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و پروسه اقدام

جهت اخذ ویزای تضمینی کانادا توسط متقایان می بایست مراحل زیر طی گردد.

  • گام اول در این زمینه اشاره به این موضوع می باشد که قبل از هرچیز متقاضیان باید هدف بازدید و سفر خود را از کشور مقصد مشخص نمایند در این راستا کارکنان کنوسلگری در کل این مراحل به متقاضیان کمک می کند. در وهله اول این پروسه ماهیت اداری دارد و به طور دقیق نمی توان گفت که پردازش آن چه مدت طولانی خواهد بود بنابراین این موضوع غیر قابل پیش بینی است.

  • گام بعدی، ارسال درخواست ویزا به مرکز درخواست ویزا خواهد بود. در این مرحله متقاضیان می توانند با تکمیل فرم درخواست ویزا و ارائه آن در وبسایت سفارت همراه با مدارک مکفی درخواست خود را ثبت نماید.

  • گام سوم در این زمینه پرداخت هزینه های سفارت می باشد. بعد از تکمیل مدارک و ساخت اکانت و پرداخت هزینه های ویزای تضمینی کانادا و نامه انگشت نگاری در اکانت متقاضی قرار می گیرد و یک فرصت یک ماهه به متقاضی داده می شود تا شخص بتواند در محل مورد نظر حضور به عمل آورند. پس از انگشت نگاری متقاضیان باید منتظر جواب سفارت بمانند.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن با وثیقه یا بدون وثیقه

در راستای اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن یکی از مدارکی که می تواند تاثیر به سزایی در توجیه نمودن آفیسر ویزا برای ورود متقاضیان به آن کشور شود داشته باشد، دعوت نامه از سمت کانادا است. اما به طور کلی می توان گفت عوامل بسیاری اعم از سوابق بازدید و سفر به حوزه شینگن، ارائه تمکن مالی مکفی، شرح وضعیت متقاضی در کشور خود و ارائه علقه های مادی و معنوی به کشور خود می تواند تاثیر مثبتی در روند پرونده بگذارد. تمام عواملی که در بالا به آن اشاره شد در راستای صدور ویزای تضمینی کانادا و یا جلوگیری ریجکتی این ویزا نقش بسزایی دارد.

اما بسیاری از متقاضیانی که امکان ارائه دعوت نامه از سمت دوستان و آشنایان خود را به سفارت ندارند، می‌توانند از موسسات مهاجرتی کمک شایانی دریافت کنند. شما عزیزان می توانید در قبال دریافت یک دعوتنامه از سمت موسسات مهاجرتی مبلغی را به عنوان وثیقه در اختیار موسسه قرار دهید و با دریافت این دعوتنامه و با قرار دادن آن در پرونده خود شانس اخذ ویزای کانادا را افزایش دهید. قابل ذکر است که متقاضیان باید دقت داشته باشند که این مبلغ صرفاً به عنوان وثیقه اختیار موسسه قرار خواهد گرفت که در زمان بازگشت شخص به کشور مبدا مبلغ تمام و کمال به متقاضی عودت داده می شود.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و خدمات مؤسسه MIE

موسسه حقوقی ملک پور با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امور مهاجرتی، در خصوص روش های مهاجرتی اعم از تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج و تولد مشاوره های آنلاین و تخصصی ارائه می دهد. فلذا شما عزیزان که در سدد اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن هستید می توانید از طریق تماس با موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید و از شرایط و صحت اخذ ویزای مولتی کانادا مطلع گردید. چرا که تمامی موسسات و وکلای خبره در زمینه مهاجرت نمی توانند ادعای تضمین ویزا نمایند و فقط کنسولگری کشور مبدا می تواند در این راستا اظهار نظر کند و نسبت به شرایط متقاضیان امکان اخذ ویزا و یا رد آن را تعیین نماید. فلذا شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با رزرو وقت مشاوره اسکایپ با کارشناسان ارشد جهت بررسی جزئیات پروسه اخذ ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن اطلاعات خود را افزایش دهید و احتمال ریسک های موجود را در پرونده بررسی نموده و ریسک های پرونده خود را به حداقل برسانید.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و ریجکتی

اما عواملی که باعث می شود سفارت و کنسولگری، درخواست ویزای توریستی کانادا متقاضی را رد کند، دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد. در واقع این نظر آفیسر ویزا می باشد که می تواند تعیین کنند که دلیل ریجکتی متقاضی چه موضوعی می تواند باشد. در واقع در صورتی که آفیسر ویزا از اطلاعات ارائه شده توسط متقاضیان قانع نگردد و یا احساس نماید که با اطلاعات اشتباه و یا دروغین رو برور است از تائید در خواست ویزای شخص امتناع کرده و پرونده با ریجکتی آنان روبرو خواهد شد. از دلایل عمده که پرونده بسیاری از متقاضیان با ردی مواجه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سوء پیشینه کیفری
  • ارائه مدارک جعلی
  • عدم توجیه دلایل سفر به کانادا و عدم برنامه ریزی در زمان سفر
  • معتبر نبودن پاسپورت
  • نداشتن دلایل مکفی جهت بازگشت به کشور مبدا
  • ارائه ندادن دعوت نامه
  • عدم ارائه توان مالی مکفی و عدم توان پوشش هزینه های سفر
  • تشخیص در ارائه مدارک هویتی غیر معتبر
  • عدم ارائه بیمه مسافرتی

اگر درخواست شما رد شد، درخواست مجدد با همان اطلاعات، حتی با وجود وکیل مهاجرتی این تصمیم را تغییر نمی دهد و شما باید دلیل ریجکت شدن ویزا را برطرف نموده و با اطلاعات جدید درخواست خود را تکرار کنید. درخواست بار دوم شما همانند بار اول پردازش می شود و زمان رسیدگی به پرونده شما نسبت به دفعه اول افزایش یا کاهش نخواهد یافت. مؤسسه حقوقی ملک پور سابقه دریافت ویزا برای بسیاری از افراد با سابقه ریجکتی را دارد و به شما توصیه می کنیم برای رفع ریجکتی خود با ما تماس بگیرید.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن با گارانتی

در اخذ ویزای تضمینی بالاخص ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن نکته بسیار مهمی که لازم دانستیم به آن اشاره کنیم تضمینی بودن و یا تضمینی نبودن این نوع ویزا می باشد. متقاضیانی که قصد کسب ویزای کانادا را دارند باید در نظر داشته باشند که هیچ گونه ضمانت و گارانتی در این زمینه وجود نخواهد داشت ولیکن گاهی در صورت بالا بودن شانس ویزا به واسطه مدارک قوی موکل، مؤسسه متعهد می شود در صورت عدم نتیجه بخش بودن پروسه ویزا، مبلغی دریافت نشود. در نهایت می توان گفت که برای هر کشور عوامل مهمی اعم از نظر آفیسر ویزا و همینطور سیاست های پیش رو و روابط سیاسی بین کشورها در اخذ روادید ویزا تاثیر گذار است. شما عزیزان می توانید با همراهی کانال های تلگرام و اینستاگرام مجموعه MIE پرونده های موفق را در خصوص روش های متفاوت مهاجرت بررسی نموده و به تاریخ و استیکر ویزاها دقت بفرمایید. در راستای تضمینی بودن ویزای کانادا از سمت مجوعه MIE  در صورت موفق نبودن پرونده متقاضی مبلغ پرداختی شما عزیزان به شما بازگردانده خواهد شد.

ویزای تضمینی کانادا بدون شینگن و نکات مهم

اما برای بررسی نکات مهم در باب اخذ ویزای مولتی کانادا بدون شینگن می توانید مطلب زیر را به دقت مطالعه بفرمایید.

  • داشتن ویزای شینگن برای دریافت ویزای کانادا امری الزامی تلقی نمی گردد اما در زمان در خواست شما برای ویزای کانادا می تواند کاملا موثر باشد. این قانون نا نوشته می باشد و به صورت تجربی به اثبات رسیده است چرا که در بررسی پرونده های ریجکتی از کانادا در نامه ریجکتی سفارت کانادا علت ریجکتی عنوان ضعیف بودن تاریخچه سفر ذکر می شود. از دیگر مزایای استفاده از ویزای شینگن جهت اثبات بازگشت متقاضی از سفر به کانادا تلقی می شود بدین شکل که متقاضی با داشتن ویزای شینگن آفیسر ویزا را مطمئن می گرداند که اگر قصد ماندن در کشوری را داشته باشد از همان ابتدا کشوری را در اتحادیه اروپا جهت درخواست اقامت خود مطرح می کرد.

  •  یکی دیگر از عواملی که در دریافت ویزای تضمینی کانادا می تواند بسیار تاثیر گذار باشد داشتن دعوت نامه معتبر از کشور کاناداست. حال این دعوتنامه می تواند از سمت یک شرکت یک دوست یا اقوام باشد.

  • نشان دادن وابستگی های مادی و عاطفی در ایران نیز می تواند تاثیر مثبتی در روند پرونده شما بگذارد. وابستگی ها را می توان با نشان دادن سند املاک، فیش حقوقی که نشان دهنده اشتغال شما در ایران می باشد، اسناد نشان دهنده محصل بودن شما در ایران، وابستگی های خانوادگی مانند داشتن والدین وابسته به شما یا همسر و فرزند در ایران، نشان داد.

     

    منبع:

    https://khabarfarsi.com/

 

رسول بابایی بازدید : 67 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دلایل ریجکت ویزای کانادا

دلایل ریجکتی ویزای کانادا ۲۰۱۸ چیست ، چه دلایلی ممکن است موجب ریجکت شدن ویزای کانادا گردد ، آیا اطلاعات کافی از دلایل ریجکت ویزای کانادا ندارید؟ آیا در جستجوی راهی مناسب جهت یافتن دلایل ریجکت ویزای کانادا می باشید؟ آیا دلایل ریجکت ویزای کانادا ذهن شما را مشغول کرده است؟
مسلما در هر قسمت از جهان پیرامون، مهاجرت به کانادا برای مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در باب دلایل ریجکت ویزای کانادا می توان به دلایل و عوامل متقاوتی اشاره کرد که یکی از مهمترین موارد، ریجکت شدن ویزای کوتاه مدت کشور کانادا می باشد. موسسه حقوقی ملک پور راهکار های متنوع و مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا دیگر نگرانی بابت ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا نداشته باشید.

به طور معمول نامه ریجکت سفارت کانادا تا یک هفته پس از انگشت نگاری صادر میشود و در این نامه، در صورت ریجکتی، Officer بر طبق شرایط شما دلایل ریجکت ویزای کانادا شما را اعلام می کند و شما متوجه نقص با دلیل عدم پذیرش ویزا خود خواهید شد.

دلایل عمومی

دلیل اصلی ریجکت شدن هر نوع ویزایی بطور معمول متقاعد نشدن Officer می باشد و بطور معمول در صد بالایی از متقاضیان به همین دلیل با ریجکتی ویزای مورد تقاضا مواجه می شوند. یکی از این دلایل احتمال عدم بازگشت شما به کشور مبدا پس از اخذ ویزا می باشد از جانب Officer می باشد. به همین جهت ارائه یک برنامه دقیق و حساب شده توسط متقاضی ویزا جهت متقاعد کردن Officer از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در همین راستا موسسه حقوقی ملک پور آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره دقیق و حرفه ای در این امر اعلام می نماید.

در همین راستا و در باب مثال می توان اشاره کرد؛ فردی متاهل با بیش از ۳۵ سال سن و مدرک تحصیلی پایین و بدون مدرک زبان در صورتی که تقاضای ویزای تحصیلی داشته باشد و همزمان برای فرزند و همسر خود نیز درخواست ویزای همراه داشته باشد، بدون شک Officer با در نظر گرفتن احتمال عدم بازگشت فرد متقاضی، با ویزای ایشان موافقت نخواهد کرد.

دلایل اصلی ریجکت ویزای کانادا

عدم ارائه توانایی مالی مناسب جهت هزینه سفر به هر دلیلی
توانایی مالی ضعیف شخصی که اقدام به ارائه دعوتنامه می نماید. (در صورت داشتن دعوتنامه)
قانع نشدن Officer مبنی بر عدم بازگشت
سوابق سفر های گذشته فرد متقاضی
ارائه برنامه سفر نا مناسب
ارائه ناقص مدارک و فرم های مورد نیاز
وجود پیوند شخص متقاضی با کشور مد نظر

دلایل ریجکت ویزای تحصیلی کانادا

بطور معمول شخص متقاضی در صورت اخذ ریجکتی ویزای تحصیلی، نامه ای به شرح ذیل دیافت می کند:

متقاضی میبایست Officer را متقاعد کند که واجد شرایط قوانین ویزا بر اساس بند ۱۲ قانون هست و پس از پایان تحصیلات قصد بازگشت به کشور خود را دارد. در همین راستا ارائه توان مالی بالا در طول تحصیل از دیگر الزامات اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا می باشد. و همچنین باید اثبات کنید که دارای بودجه کافی برای پرداخت هزینه های شهریه و هزینه های زندگی خود در کانادا هستید. در همین راستا و در صورتی که شما شرایط ذکر شده نتوانید ارائه دهید، در نامه متنی مبنی بر اینکه موفق به متقاعد کردن Officer نشده اید و ویزای شما مردود شده است را با توجه به دلایل ذیل دریافت می کنید.

عدم اثبات مبنی بر ارائه توان مالی کافی و بازگشت به کشور مبدا
عدم قانع شدن مبنی بر بازگشت پس از اتمام دوره
نقص در ارائه مدارک مورد نیاز
عدم تکمیل صحیح و کامل فرم ها و مدارک مورد نیاز
عدم ارائه برنامه تحصیلی مورد قبول
پیوند های شخص متقاضی با کشور مبدا

دلایل ریجکت شدن ویزای همراه دانشجویی در کانادا

یکی از موارد بسیار زیاد در ریجکتی ویزای کانادا؛ ریجکتی ویزای همراه می باشد. همانطور که میدانید در کانادا همراه اجازه کار دارد و فرزندان نیز می توانند از شرایط ویزای همراه بهرهمند شوند. به همین دلیل این نوع ویزا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
در همین راستا ارائه برنامه بسیار دقیق و حرفه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا بطور مثال، همراهی همسر نقش بسیار پر رنگی در در ریجکتی ویزا دارد، در صورتی که برنامه مناسبی جهت ارائه به Officer وجود نداشته باشد. در همین راستا می توانید از مشاوره موکلین موسسه حقوقی ملک پور بهرهمند شوید.

اقدامات لازم پس از ریجکتی در ویزای کانادا

یکی از سوالاتی که ذهن متقاضیان را مشغول می کند، اقدامات لازم پس از ریجکتی در ویزای کانادا می باشد و سوالات بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

موارد بسیار متعددی وجود دارد که متقاضیان در درخواست اول با ریجکتی و عدم پذیرش مواجه شده اند. اما در دفعات بعدی موفق به اخذ ویزای کانادا شده اند. نامه ریجکتی بطور کلی دلایل ریجکتی را اعلام می نماید، اما در این مرحله یافتن دلیل اصلی و دلیل عدم متقاعد شدن Officer و فراهم کردن شرایط موجود برای اخذ ویزا از اهمییت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در همیت راستا پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور در این راستا ارائه تغییرات در پرونده برای ارائه مجدد به Officer می باشد. و لطفا به هیچ وجه بدون ایجاد تغییرات اقدام به مراجعه مجدد نفرمایید.

زمان مناسب جهت اقدام مجدد جهت اخذ ویزا

توجه داشته باشید پروسه انگشت نگاری پس از ریجکتی، جهت اقدام مجدد نیز صورت می پذیرد و هزینه های اداره مهاجرت نیز مجدد اخذ می گردند. و با توجه به اینکه جهت اقدام مجدد محدودیتی وجود ندارد ، پیشنهاد می شود ابتدا نسبت به رفع کامل دلایل ریجکتی ویزای کانادا اقدام نمایید و پس از اطمینان از مرتفع شدن نواقص، اقدام به مراجعه مجدد جهت اخذ ویزا نمایید.

هدف از این مقاله، ارائه اطلاعات جامع و کافی در زمینه دلایل ریجکت ویزای کانادا از جمله؛ نقص مدارک، مرتفع ساختن معایب موجود در پرونده  و عواملی که می توانند Officer  را جهت قبولی ویزا  متقاعد کند، بود. شما متقاضیان گرامی می توانید در امر مهاجرت به کانادا و اخذ ویزا در اقصی نقاط جهان از راه های مختلف با موسسه حقوقی ملک پور در ارتباط باشید. شما می توانید جهت  اطلاع از دلایل ریجکت ویزای کانادا از طریق تلفن با مشاورین و وکلای با تجربه موسسه حقوقی ملک پور در دفتر مرکزی وین و یا دفاتر همکار ما در ایران مشاوره رایگان دریافت نمایید و همچنین می توانید به صورت حضوری از مشاوره وکلای موسسه حقوقی ملک پور بهره مند گردید.

 

منبع:

https://khabarfarsi.com/

رسول بابایی بازدید : 32 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

سرمایه گذاری در اتریش و راه های اخذ اقامت اتریش از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اتریش در این مقاله مورد نقد و تحلیل علمی قرار خواد گرفت. سوالات زیادی در زمینه سرمایه گذاری در کشور اتریش از کارشناسان MIE پرسیده می شود؛ آیا از طریق خرید ملک در اتریش می توان اقامت اتریش را اخذ نمود؟ خود حمایتی در اتریش مخصوص چه افرادی می باشد؟ شرایط ثبت شرکت در اتریش و سرمایه گذاری در کشور اتریش به چه ترتیب است؟ سرمایه گذاری در اتریش به دلیل ثبات سیاسی و پایدار بودن شاخصه های اقتصادی در این کشور همواره مورد توجه افراد بسیاری از جای جای دنیا به خصوص کشور ایران می باشد، علاوه بر این طرح خود حمایتی اتریش به دلیل شرایط مناسبی که دارد و به این دلیل که متقاضی این طرح هیچ گونه سرمایه ای را از دست نمی دهد مورد درخواست تعداد زیادی از هموطنان گرامی ما می باشد. امید است این نوشته که توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) به رشته تحریر در آمده است پاسخگوی پرسش های شما عزیزان باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

سرمایه گذاری در اتریش و شرایط عمومی آن


اتریش از کشورهای مرکزی اروپا بوده و پایتخت آن وین می باشد. شهر وین بنا بر اعلام سایت Mercer با کیفیت ترین شهر دنیا از نظر سطح رفاه اجتماعی در سال 2019 اعلام شده است. این کشور مساحتی در حدود 83،878 کیلومتر مربع، جمعیتی بالغ بر 8،822،267 نفر دارد و نرخ بیکاری در این کشور 6.47 درصد می باشد. سرمایه گذاری در کشور اتریش به دلیل گستردگی انواع سرمایه گذاری هایی که می توان در این کشور انجام داد دارای اهمیت می باشد. اما باید این نکته را در نظر داشت که هر نوع سرمایه گذاری در اتریش منجر به اخذ اقامت نمی گردد و اگر با هدف اخذ اقامت اتریش و به دنبال آن اخذ تابعیت اتریش قصد سرمایه گذری در این کشور را دارید حتماً به نکاتی که در ادامه به آن ذکر می شود توجه فرمایید. در بین سرمایه گذاری های متفاوتی که در اتریش انجام می شود تجارت و فناوری اطلاعات و بانکداری سهم به سزایی را ایفا می کند. اتریش عضو چندین سازمان بین المللی است که از جمله آن ها بانک جهانی، سازمان تجارت جهانی و سازمان همکاری و توسعه اقتصادی می باشد؛ که به این معنا است که سرمایه گذاران می توانند در این زمینه با تضمین بهترین استانداردهای بین المللی کار کنند.

سرمایه گذاری در اتریش و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اتریش یکی از راه های اخذ اقامت اتریش می باشد که فرد متقاضی به تبع آن می تواند تابعیت اتریش و همچنین پاسپورت اتریش را اخذ نماید. این نکته مهم را باید در نظر گرفت که هر نوع سرمایه گذاری در کشور اتریش موجب اخذ اقامت دائم اتریش نمی شود. آن نوع سرمایه گذاری در کشور اتریش که برای شخص سرمایه گذار آثار اقامتی را در پی داشته باشد میزان سرمایه مشخص و مدت مشخصی را باید داشته باشد. همواره اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری برای افرادی که هم قصد اخذ اقامت اتریش و هم نیت کسب سود و افزایش سرمایه را دارند مطلوب تر و مورد پسند تر است، چرا که هم در یک محیط امن و باثبات مانند کشور اتریش سرمایه خود را افزایش می دهند و کسب درآمد دارند و هم اقامت یکی از بهترین کشورهای دنیا را اخذ نموده اند. از همین روی اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اتریش بسیار مورد توجه می باشد.

خرید ملک در اتریش، ثبت شرکت، افتتاح فرانچایز و خرید سهام از جمله روش های سرمایه گذاری است که افراد در رابطه با آن سوالات زیادی مطرح می نمایند. اما باید توجه داشته باشید  که این روش های ذکر شده منجر به اخذ اقامت اتریش نمی گردد. شما برای افتتاح فرانچایز در اتریش باید ابتدا به نحوی اقامت اتریش را کسب کنید و سپس اقدام نمایید. ثبت شرکت در اتریش به تنهایی منجر به اقامت نخواهد شد و تحت شرایط خاصی این امر میسر است. در ادامه تمامی این روش ها به صورت کامل بررسی خواهند شد. 


سرمایه گذاری در اتریش و استانداردهای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اتریش را اگر از نظر علمی بخواهیم مورد نقد و بررسی قرار دهیم بایستی معیارهای مهمی را بررسی نمود. توجه به استانداردهای سرمایه گذاری می تواند امنیت سرمایه گذاری در یک کشور خارجی را تضمین نماید. در ادامه دو مورد از استانداردهای سرمایه گذاری در کشور اتریش مورد بررسی قرار می گیرد.

  • خطر مصادره اموال در اتریش

     مؤلفه مصادره اموال برای سرمایه گذاران در کشور های خارجی بسیار با اهمیت است. مصادره اموال به این معناست که دولت کشور میزبان امکان سوء استفاده و محروم کردن سرمایه گذاران خارجی را نسبت به سرمایه خود در کشور میزبان داشته باشد و دولت کشور میزبان امکان سلب مالکیت از سرمایه گذاران را داشته باشد. این مؤلفه از عدد یک تا هفت دسته بندی می شود و هرچه رتبه کشورها به عدد یک نزدیک تر باشد از امنیت بالاتری برخوردار است، با توجه به نمودار زیر می توانید در این خصوص در کشور اتریش اطلاعات دقیق تری اخذ نمایید. همان گونه که در نمودار زیر مشخص است کشور اتریش در دسته امن ترین کشور ها برای سرمایه گذاری قرار گرفته است. 

ثبات سیاسی در اتریش

از دیگر مؤلفه های مهم و تأثیرگذار در سرمایه گذاری در اتریش توجه به ثبات سیاسی و عدم وجود خشونت در این کشور است. این مؤلفه با توجه به اطلاعات اقتصادی و اقتصاد جهانی در خصوص اعمال قدرت غیر قانونی دولت و استفاده از ابزارهای غیرقانونی، خشونت آمیز و تحریکات سیاسی، خطر سرنگونی دولت را بررسی می کند. طبق گزارش بانک جهانی که این گزینه را از سال 1996 تا 2017 بررسی نموده است میانگین آن برای کشور اتریش 1.17 امتیاز است. در این مؤلفه امتیاز کشورها بین 2.5- تا 2.5 در نظر گرفته می شود و هرچه امتیاز کشوری به 2.5 نزدیک تر باشد آن کشور از ثبات بیشتری برخوردار است. کشور اتریش بر اساس این آمار در رتبه 24 دنیا قرار دارد و جزء کشورهای با ثبات سیاسی بالا محسوب می گردد.

سرمایه گذاری در اتریش و شاخص های اقتصادی تأثیرگذار


سرمایه گذاری در اتریش با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی مهم می تواند مورد مطالعه متقاضیان سرمایه گذاری در یک کشور خارجی قرار بگیرد. دو شاخصه مهم اقتصادی در اتریش در ادامه بررسی شده است.

  • تولید ناخالص داخلی در کشور اتریش

     یکی از موارد مهم تولید ناخالص داخلی در کشور اتریش است؛ تولید ناخالص داخلی به معنای مجموع ارزش کالا و خدماتی است که در یک دوره زمانی مشخص که معمولاً یک ساله محاسبه می شود، به دست مصرف کننده می رسد و در یک کشور تولید می شود. براساس آمار ارائه شده از سال 1995 تا سال 2019 نشانگر این مهم است که این پارامتر در اتریش از رشد پایداری برخوردار است.


میزان مالیات شرکت ها

از دیگر گزینه های مورد بحث در مورد شاخص های اقتصادی تأثیر گذار در موارد سرمایه گذاری در کشور اتریش میزان مالیات شرکت ها در این کشور می باشد. طبق اعلام بانک جهانی و بررسی که این نهاد از سال 2006 تا 2018 در این کشور انجام داده است به آگاهی شما عزیزان در نمودار زیر خواهد رسید.

سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در اتریش از طریق خرید ملک یکی از پایدارترین انواع سرمایه گذاری ها در این کشور می باشد. نکته قابل توجه در کشور اتریش این است که طبق معاهده پرشیا که در زمان پهلوی اول منعقد گردید ایرانی ها در کشور اتریش می توانند ملک خریداری نمایند. اما ذکر این مهم لازم می باشد که با خرید ملک در اتریش نمی توان اقامت اتریش را اخذ نمود. سرمایه گذاری در کشور اتریش از طریق خرید ملک از این جهت از امنیت بالایی برخوردار است که کلیه مراحل کار زیر نظر دولت انجام می گردد و از همین روی امکان هیچ گونه سوء استفاده احتمالی در این امر وجود ندارد.

هر چند که خرید ملک در کشور اتریش منجر به اخذ اقامت نمی شود، بسیاری از افراد برای حفظ و افزایش سرمایه خود تمایل دارند که در کشور اتریش اقدام به خریداری ملک نمایند. خرید ملک یکی از امن ترین روش های پس انداز، حفظ سرمایه و حتی کسب درآمد یورویی است. آمارهای شاخص قیمت ملک در 10 سال اخیر نشان می دهد که قیمت ملک هر ساله روندی سعودی را طی نموده است، بنابراین سرمایه ای که در خرید ملک صرف می شود نه تنها حفظ می شود بلکه با سود نیز همراه است. علاوه بر این این امکان وجود دارد که ملک خریداری شده اجاره داده شود و درآمد یورویی برای شخص به دنبال داشته باشد. به همین دلیل برخی از موکلین موسسه MIE اقدام به سرمایه گذاری در املاک کشور اتریش نموده اند و در نوسانات ارز نه تنها ارزش سرمایه شان کاهش نیافت بلکه موفق به کسب سود زیادی شده اند.

سرمایه گذاری در اتریش از طریق ثبت شرکت


سرمایه گذاری در اتریش از طریق ثبت شرکت انواع مختلفی دارد. لازم به ذکر است که در کشور اتریش به واسطه ثبت شرکت نمی توان اقامت اتریش را اخذ نمود اما می توان با این نوع سرمایه گذاری در کشور اتریش کسب درآمد نموده و یک تجارت با امنیت بالا را تجربه کرد. در اتریش با توجه به نوع کسب و کاری که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید باید یکی از انواع شرکت های زیر را ثبت کنید.

  • شرکت تک مالک که ساده ترین راه شروع کسب و کار در اتریش است.


  • شرکت سهامی با مسئولیت محدود که هم می تواند خصوصی باشد و هم عمومی.


  • شرکت های مشارکتی که مخصوص افرادی است که می خواهند کسب و کار کوچک و متوسط راه اندازی کنند.


  • شعبه شرکت های خارجی که تمایل دارند در اتریش کسب و کار خود را گسترش دهند.


بیشترین نوع شرکتی که در اتریش ثبت می شود، شرکت های مسئولیتی محدود است که به دو شکل خصوصی و دولتی متغیر است.

  • شرکت های مسئولیت محدود خصوصی که باید حداقل یک سهامدار داشته باشند و سهام این نوع شرکت در بورس اوراق بهادار در اتریش ارائه نمی گردد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این نوع شرکت 35،000 یورو می باشد.


  • شرکت مسئولیت محدود دولتی که به عنوان AG شناخته می شود و حداقل نیاز به یک سهامدار دارد. حداقل 70،000 یورو سرمایه نیاز دارد و سهام این نوع شرکت در بورس اوراق بهادار ارائه می گردد.


همان گونه که عنوان شد به صرف ثبت شرکت در اتریش نمی توانید اقامت اتریش را کسب نمایید اما تحت شرایط خاصی با ثبت شرکت و استخدام در شرکت ها می توان اقامت اتریش را اخذ کرد. در حقیقت این نوع اقامت، اقامت کاری اتریش می باشد و باید یک فرآیند امتیاز بندی را طی کرد تا به اقامت اتریش رسید. این نوع اقامت از زیر شاخه های طرح قرمز – سفید – قرمز می باشد و جهت دریافت آن 70 امتیاز لازم است. در ادامه به امتیازات لازم جهت اخذ ویزای کاری اتریش لازم است به اطلاع شما عزیزان می رسد.


 

رسول بابایی بازدید : 29 شنبه 06 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

ویزای اتریش، شرایط اخذ ویزاهای مختلف اتریش، ویزای درمانی، ویزای بلند مدت، ویزای تحصیلی اتریش و به طور کلی دریافت ویزای اتریش را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. چگونه می توانیم ویزای اتریش را دریافت کنیم؟ دریافت اقامت بلند مدت اتریش چه شرایطی دارد؟ ویزای درمانی کشور اتریش را چگونه می توان به دست آورد؟ در این مقاله به این دست از سوالات شما عزیزان در رابطه با اخذ ویزای اتریش پاسخ داده ایم.

ویزای اتریش و شرایط عمومی آن

جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی در مرکز اروپاست که 9 استان آن را تشکیل می دهند. از همسایگان اتریش به آلمان، چک، ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین می توان اشاره کرد. واحد پول اتریش یورو است و دین اکثر مردم مسیحی است. زبانشان آلمانی است و تقریبا 9 میلیون جمعیت دارد. نوع حکومت اتریش جمهوری پارلمانی فدرال است. کشور اتریش یکی از بهترین کشورها برای زندگی در دنیاست چرا که پایتخت آن، وین، برای چندین بار به عنوان بهترین شهر جهان برای زندگی شناخته شده است و یکی از دلایلی که مردم برای زندگی در آن از طریق دریافت ویزای اتریش اقدام می کنند می تواند همین باشد. از لحاظ آب و هوا نیز اتریش، کشوری 4 فصل و زیباست و از طبیعتی کم نظیر برخوردار است و دلخواه بسیاری از ایرانیان است. همچنین از لحاظ اقتصادی اتریش پایین ترین نرخ بیکاری را در اروپای مرکزی دارد. در ادامه مقاله به جزئیات دریافت ویزای اتریش می پردازیم.

 

 

جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی در مرکز اروپاست که 9 استان آن را تشکیل می دهند. از همسایگان اتریش به آلمان، چک، ایتالیا، سوئیس و لیختن اشتاین می توان اشاره کرد. واحد پول اتریش یورو است و دین اکثر مردم مسیحی است. زبانشان آلمانی است و تقریبا 9 میلیون جمعیت دارد. نوع حکومت اتریش جمهوری پارلمانی فدرال است. کشور اتریش یکی از بهترین کشورها برای زندگی در دنیاست چرا که پایتخت آن، وین، برای چندین بار به عنوان بهترین شهر جهان برای زندگی شناخته شده است و یکی از دلایلی که مردم برای زندگی در آن از طریق دریافت ویزای اتریش اقدام می کنند می تواند همین باشد. از لحاظ آب و هوا نیز اتریش، کشوری 4 فصل و زیباست و از طبیعتی کم نظیر برخوردار است و دلخواه بسیاری از ایرانیان است. همچنین از لحاظ اقتصادی اتریش پایین ترین نرخ بیکاری را در اروپای مرکزی دارد. در ادامه مقاله به جزئیات دریافت ویزای اتریش می پردازیم.

ویزای اتریش و انواع ویزا

از انواع ویزاهای کشور اتریش می توان به ویزای شینگن اتریش، ویزای تحصیلی کشور اتریش، ویزای کاری کشور اتریش، ویزای همراه اتریش و دیگر انواع ویزا اشاره کرد که هرکدام را به طور جداگانه و مفصل توضیح خواهیم داد. در ادامه به انواع دسته بندی ویزاها می پردازیم.

  • ویزای اتریش از نوع A

    ویزای نوع A ویزایی است که فرد می تواند حمل و نقل هوایی از طریق حوزه شینگن داشته باشد.

  • ویزای اتریش از نوع B

    این نوع ویزا شامل افرادی است که می خواهند از یک کشور به کشور دیگر مسافرت کنند و این سفر آن ها از طریق کشورهای عضو حوزه شینگن صورت می گیرد. به عبارتی کشورهای عضو حوزه شینگن در حقیقت محل عبور و رسیدنشان به مقصدشان است. مدت زمان این ویزا 5 روز است و به همین علت به آن ویزای کوتاه مدت نیز اطلاق می شود. همچنین آن دسته از ویزاهایی که در مرز صادر می گردد زیر مجموعه این نوع ویزا قرار می گیرند.

  • ویزای اتریش از نوع C

    ویزای نوع C از دسته ویزاهایی است که فرد می خواهد برای مدت زمان مشخصی در کشور اتریش بماند. مدت زمان اقامت در اتریش با این نوع ویزا نهایتا 90 روز می باشد و در طول آن شخص متقاضی می تواند در اتریش حضور داشته باشد. این ویزا یک ویزای یک ساله، دو ساله، سه ساله و 5 ساله است. این نوع ویزا در دو دسته قرار می گیرد.

    • SINGLE ENTRY VISA (یک ورودی)

    تحت دریافت این ویزا فرد تنها می تواند یک بار ورود داشته باشد. به این معنی که اگر فرد در مدت زمان ویزا از کشور خارج شود امکان ورود مجدد ندارد.

    • MULTIPLE ENTRY VISA (چند ورودی)

    تحت این ویزا این امکان فراهم می گردد تا فرد بتواند چند ورودی و خروجی داشته باشد. یعنی می تواند در مدت زمان ویزا فرد در رفت و آمد باشد.

  • ویزای اتریش از نوع D

    این نوع ویزا مختص افرادی است که هدف تحصیل و کار را برای مهاجرتشان دنبال می کنند. طول زمانی این ویزا بالای 90 روز است و به همین خاطر نوعی ویزای بلند مدت محسوب می گردد. در طول مدت زمان این نوع ویزا فرد می تواند در کل حوزه شینگن در تردد باشد.

در ادامه به بررسی بیشتر انواع ویزاهای اتریش خواهیم پرداخت. هر یک از ویزاهای بررسی شده در یکی از دسته بندی های ذکر شده قرار می گیرد.

ویزای اتریش از نوع تحصیلی

یکی از روش های دریافت ویزای اتریش، از راه تحصیلی است. شهروندی خارجی که به عنوان یک دانش آموز عادی قصد تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارد باید الزاماتی را رعایت کند مثلا دوره مورد نظر او باید در دانشگاه در دسترس باشد. متقاضی باید یک دیپلم دبیرستانی یا دیپلم 12 ساله اش را با معدل A داشته باشد که می تواند معادل صدور گواهینامه تحصیلی اتریشی یا اثبات تکمیل از مطالعه ای حداقل سه ساله در یکی از مدرسه های مورد تائید، پس از یک دوره متوسطه را داشته باشد.

متقاضی واجد شرایط ویزای تحصیلی اتریش باید به اندازه کافی آلمانی بداند و در صورت نیاز، آزمونی انجام خواهد شد. در دانشگاه هنر، دوره هایی مشابه برای خارجی ها به عنوان ساکنان اتریش اعمال خواهد شد که پذیرش آن به صورت آزمون های ورودی می باشد.

از مدارک لازم برای کسب ویزای تحصیلی اتریش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارت شناسایی یا گذرنامه و مدرک شهروندی با شناسایی رسمی با عکس

  • دیپلمی که از دبیرستان گرفته شده به همراه گواهی نامه ای که نشان دهنده معادل آن می باشد.

  • رونوشتی از نمرات سال قبل

     

از جمله فرم هایی که برای ویزای تحصیلی اتریش باید پر کرد می توان به فرم های زیر اشاره کرد.

  • فرم مخصوص درخواست پذیرش

  • فرم مخصوص ثبت نام تحصیلی

  • مدرک شناسایی عکس دار

  • ارائه نامه بانک که نشان دهد فرد می تواند هر ترم هزینه تحصیل و زندگی اش را بدهد مگر اینکه از پرداخت آن معاف شده باشد.

همه این مدارک باید هم به صورت اصل و هم به صورت ترجمه شده به زبان آلمانی بعد از تایید شدن توسط سفارت اتریش در کشور مبدا، ارسال گردند.

بعضی محدودیت های پذیرشی احتمال دارد برای دوره هایی مثل دندان پزشکی، روان شناسی، دوره های مربوط به دامپزشکی و همچنین بقیه دوره های پزشکی اعمال شوند. معاون ریاست دانشگاه های مربوطه باید درباره نحوه پذیرش تصمیم بگیرد.

دقت داشته باشید افرادی که قصد تحصیل در مقاطع مختلف در اتریش را دارند و می خواهند خانواده خود را نیز به همراه خود داشته باشند باید از نکاتی مهم مطلع باشند. در حقوق بین الملل خانواده به معنی همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد. دولت اتریش طبق قانون به افرادی که دارای کارت اقامت تحصیلی می باشند اجازه می دهد که برای ویزای همراه اقدام نمایند اما نکته مهم آنکه از سال 2018 به دلیل سختگیری های خاصی که در سفارت برای دانشجویان ایرانی اعمال شد، متقاضیان بهتر است اول برای ویزای خود اقدام کنند و هنگامیکه وارد اتریش شدند و برای خود کارت اقامت گرفتند برای پیوستن همراهان خود به اداره مهاجرت اتریش رفته و ظرف دو هفته همراه با مدارک لازم، درخواست الحاق کنند. از زمان درخواست الحاق تا هنگامی که ویزای همراهان کسب شود ممکن است حدود 2 تا 5 ماه زمان لازم باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص بر روی لینک زیر کلیک کرده و از مقاله ای جامع در این موضوعات استفاده کنید.

ویزای اتریش از نوع کاری

از مسائل مهمی که باید برای مهاجرت کاری به یک کشور در نظر بگیریم نرخ بیکاری آن است. کشور اتریش دارای نرخ بیکاری کمتر از 5 درصد است. نمودار زیر نرخ بیکاری کشور اتریش را در سال های اخیر نشان می دهد.

دریافت ویزای کار در اتریش به 2 طریق زیر صورت می گیرد.

  • ویزای کار اتریش از طریق پیشنهاد شغلی (job offer)

    در این روش فرد متقاضی می تواند با داشتن پیشنهاد کار، از سفارت درخواست ویزا کند اما به شرط اینکه شخص کارفرما به مدت 3 ماه در اتریش و 3 ماه در همه اتحادیه اروپا، کار موردنظر و شرایط مورد نیازش را آگهی کرده باشد و اگر در طول این مدت هیچ فرد اتریشی یا اروپایی برای دریافت این کار متقاضی نبوده است، کارفرما آنموقع می تواند برای شخصی خارجی و غیر اروپایی دعوت نامه بفرستد و پیشنهاد شغلی اش را صادر کند. در این روش اگر فرد متقاضی بتواند از 90 امتیاز حدود 55 امتیاز کسب کند می تواند کارتی به نام قرمز سفید قرمز بگیرد که بوسیله آن اجازه اقامت برای 2 سال را دارد.

  • ویزای جست و جوی کار اتریش (job seeker)

    این روش از روش اول ساده تر است به این صورت که افراد می توانند بدون داشتن پیشنهاد شغلی اقدام به دریافت ویزا کنند .در این روش اگر افراد از 100 نمره 70 را بگیرند یعنی نمره زبان و سن و تحصیلات و پارامترهای موردنظر را دارا باشند و پس از تایید مدارک و موافقت با آن ها در اداره کار اتریش اقامتی 6 ماهه در اتریش برای پیدا کردن شغل مورد نظر به شما داده می شود. بعد از یافتن کار و بستن قرارداد با مراجعه به اداره کار و تحویل مدارک و پس از کسب موافقت قانونی کارت اقامت شما صادر شده و حال شما قادر هستید خانواده خود را نیز به اتریش ببرید.

مدارک لازم برای کسب ویزای کاری اتریش به شرح زیر می باشد.

  • ارائه پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماه

  • ارائه شناسنامه و ترجمه آن

  • ارائه 4 عدد عکس رنگی جدید

  • ارائه اجاره نامه از محلی در اتریش به عنوان اقامتگاه اولیه

  • ارائه بیمه نامه درمانی و سلامت

  • ارائه نامه بانک نشان دهنده گردش مالی مناسب جهت تمکن مالی فرد تا زمان یافتن کار در اتریش

  • ارائه مدرک های تحصیلی و کاری که بتواند ادعای فرد را مبنی بر کسب امتیاز مورد نیاز ثابت کند.

در صورت نیاز می توانید با کلیک بر روی لینک زیر از اطلاعات بیشتر در این زمینه بهره مند شوید و امتیازات خود را برای اخذ ویزای کار اتریش را محاسبه نمایید.

ویزای اتریش از نوع درمانی

ویزای درمانی اتریش برای افرادی است که قصد انجام امور پزشکی در اتریش را دارند. این ویزا جز ویزاهای کوتاه مدت است مگر در صورتی که طول درمان به نحوی باشد که نیاز به اخذ ویزای طولانی مدت باشد. مدارک مورد نیاز به جهت اخذ ویزای درمانی اتریش در زیر ذکر گردیده است.

  • ارائه نامه بیمارستان که لزوم درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور اتریش را بیان دارد.

  • نامه ای از بیمارستان و یا مرکز درمانی کشور اتریش که زمان ورود، مدت زمان درمان و زمان خروج را بیان دارد.

  • نامه ای که بیانگر این باشد که فرد 30 درصد هزینه های درمان را پرداخت کرده است و یا اینکه این هزینه ها توسط موسسه درمانی و یا یک سازمان پرداخت می گردد.

  • ارائه نامه بانکی تمکن مالی به جهت پرداخت هزینه های بیمارستان و هزینه های زندگی فرد و همراهانش در مدت زمان اقامت در کشور اتریش

  • ارائه بیمه درمانی برای همراهان بیمار

  • ارائه بلیط رفت و برگشت برای بیمار و همراهانش

  • ارائه مدارکی که اثبات کند امکان درمان شدن فرد در کشور مبدا ش نبوده است.

ویزای اتریش از نوع بلند مدت

ویزای بلند مدت اتریش را از طرق زیر می توان کسب نمود.

  • اخذ ویزای بلند مدت اتریش از طریق کار

    کار در اتریش منجر به اقامت بلند مدت در اتریش می شود. طبق قوانین این کشور اول یک کارت اقامت دو ساله صادر می شود که بعد از اقامت و زندگی به مدت 5 سال فرد می تواند برای کسب اقامت بلندمدت اروپا اقدام کند و با این کارت فرد تمامی حقوق شهروندی را دریافت می کند. پس متقاضیان باید بعد از زندگی و کار به مدت 6 الی 10 سال می توانند درخواست تابعیت اتریش را بدهند.

  • اخذ ویزای بلند مدت اتریش از طریق تحصیل

    تحصیل در کشور اتریش و اقامت تحصیلی آن بر پایه اقامت موقت می باشد اما دانشجویان بین المللی که تحصیلات خود را در این کشور تمام کرده اند می توانند تا یکسال در اتریش دنبال کار بگردند و در صورت استخدام شدن اقامت کاری به دست آورند. بنابراین افرادی که بعد از فارغ التحصیلی در اتریش بتوانند به بازار کار اتریش وارد شوند و به مدت 5 سال در این کشور اقامت داشته باشند می توانند درخواست اقامت دائم کنند.

    دقت داشته باشید افرادی که تحصیل اروپا داشته اند یا مدرک خود را از اروپا کسب کرده اند می توانند بعد از فارغ التحصیلی در یک شغل با درآمد بالا استخدام شوند و بعد از مدتی کار در اتریش و پرداخت کردن مالیات هایشان به دولت اتریش، اقامت دائم اتریش را کسب نمایند.

ویزای اتریش از نوع دیگر

از دیگر انواع ویزاهای کشور اتریش می توان به ویزای توریستی اتریش و ویزای همراه اشاره کرد که در این قسمت آن ها را توضیح خواهیم داد.

  • ویزای توریستی اتریش

    برای دریافت ویزای توریستی اتریش باید مدارک زیر را به سفارت ارائه کنید.

    1. فرم درخواست ویزا که خود شخص کامل و دقیق به آلمانی تنظیم کرده باشد.
    2. 2 عدد عکس جدید رنگی از شخص متقاضی در اندازه 5/3 در 5/4 سانتی متر
    3. گذرنامه ای معتبر با اعتبار حداقل 3 ماه و دارای حداقل 2 صفحه خالی
    4. کپی از پاسپورت (صفحه اصلی و صفحات استیکر دار)
    5. مدارک اشتغال فرد متقاضی
    6. گواهی اشتغالی که به آلمانی ترجمه شده باشد.
    7. بیمه مسافرتی که بتواند 30 هزار یورو را ساپورت کند.
    8. رزرو هتل (دقت داشته باشید که تاییدیه آنلاین معتبر نیست)
    9. بلیط مسافرتی (بلیط قطعی باشد و رفت و برگشت رزرو شده باشد)
    10. ارائه تمکن مالی
    11. در صورتی که مورد بالا ارائه نشود باید یک دعوت نامه را ارائه کنید.
    12. برای افراد غیر رشید اجازه نامه محضری از والدین به همراه ترجمه آن لازم است.
    13. هزینه رسیدگی به درخواست ویزا برای کودکان زیر 6 سال رایگان، افراد 6 الی 24 سال 53 یورو و برای سایر افراد 67 یورو می باشد و باید به یورو پرداخت شود. دقت داشته باشید در صورت رد شدن درخواست، این هزینه مسترد نخواهد شد.

    در پاره ای از موارد، ممکن است طبق نظر سفارت علاوه بر مدارک بالا، نیاز به مدارک دیگری هم باشد و یا فرد متقاضی برای مصاحبه تکمیلی به سفارت دعوت شود. خواهشمندیم به جز مواردی که از شما خواسته می شود، مدارک اصل و دعوتنامه اصلی یا فکس و یا دیگر مدارک خود را برای سفارت ارسال نکنید. کلیه مدارک باید شخصا توسط متقاضی، زمان درخواست ویزا ارائه شوند.

    درخواست ویزا باید حداقل 41 روز قبل از تاریخ سفر ارائه شود. صادر شدن ویزا حتما به معنای اجازه ورود به قلمرو جمهوری اتریش نیست. اگر هنگام گذشتن از مرز دلیلی برای عدم پذیرش و اخراج بوجود بیاید، امکان دارد ویزا ابطال گردد و اجازه ورود داده نشود. دقت داشته باشید که صدور ویزا به منزله مجوز برای کار و کسب درآمد به غیر از چارچوب سفرهای تجاری نمی باشد.

  • ویزای همراه در کشور اتریش

    برای دریافت ویزای همراه اتریش باید مدارک زیر را به سفارت ارائه کنید.

    1. نامه بانک که نشان دهد حساب فرد می تواند او را برای زندگی در اتریش تامین مالی کند. او باید به اندازه ریالی ده هزار یورو در حسابش داشته باشد و از آن حساب یک کپی به سفارت بدهد.
    2. مدرک زبان فرد که باید آلمانی A2 یا آیلتس 5 باشد.

    دقت کنید که زمانی که فرد همراه، وارد خاک اتریش می شود به واسطه حضور فرد اصلی، می تواند از امکانات تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شود. انواع ویزاهای همراه در ادامه شرح  داده شده است.

    ویزای همراه توریستی اتریش

    یکی از راه هایی که می توانید بوسیله آن، در کنار خانواده خود در اتریش باشید ویزای توریستی اتریش است. متقاضی می تواند به این وسیله با داشتن دعوت نامه از طرف خانواده اش وارد اتریش شود و سپس شرایط اقامتی اتریش را بررسی کند. تفاوت ویزای توریستی اتریش و ویزای همراه توریستی اتریش نیز در داشتن دعوت نامه است. مهم ترین شرط برای درخواست این نوع ویزا این است که فرد بتواند سفارت را قانع کند که قصد برگشت به کشور خود را دارد و نمی خواهد بیشتر از زمان درخواستی در اتریش بماند. اگر فرد و خانواده اش با هم در یک زمان برای ویزا درخواست دهند احتمال اینکه سفارت آن را قبول کند کمتر است چون از نظر سفارت آن ها ممکن است دیگر به کشور برنگردند.

    ویزای پیوست به خانواده از طریق تحصیل

    این ویزا برای همراهی و الحاق همسر و فرزند فرد متقاضی اقامت می باشد مثلا دانشجو پس از آنکه خودش اقامت گرفت می تواند برای اخذ اقامت همسر و فرزندش نیز اقدام نماید. دقت داشته باشید که در مورد ویزای تحصیلی اتریش، افراد نمی توانند به صورت همزمان درخواست ویزای همراه بدهند. البته این عدم مجوز ورود همراه به اتریش بعد از ورود فرد اصلی پس از 3 الی 6 ماه امکان پذیر خواهد بود. لازم به ذکر است اگر دانشجو از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشد شانس حضور همزمان خود و خانواده اش در اتریش افزایش می یابد.

    ویزای همراه از طریق کار

    بسته به اینکه فرد با چه روشی می خواهد ویزای اتریش را بگیرد، خانواده او نیز راه متفاوتی برای گرفتن ویزای همراه یا الحاق به خانواده دارند. مثلا اگر فرد توسط پیشنهاد کاری مخصوص قصد گرفتن اقامت دارد از همان ابتدا می تواند با خانواده اش به اتریش برود اما اگر از طریق ویزای جسجوی کار به اتریش می رود اول باید شغلی مناسب پیدا کند و بعد برای رفتن خانواده اش به اتریش اقدام نماید. دقت داشته باشید خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشد. همچنین به همسر کارت قرمز سفید قرمز اعطا می گردد که به وسیله آن می تواند دسترسی آزاد به بازار کار داشته باشد و بتواند کار کند.

ویزای اتریش و مدارک لازم برای اقدام

انواع ویزاهای اتریش و مدارک لازم برای هرکدام به طور مفصل ذکر شده است اما به طور کلی لیستی از مدارک موردنیاز جهت اقدام برای ویزای اتریش ذکر شده است.

  • فرم درخواست ویزا

  • پاسپورت معتبر با اعتبار بالای 3 ماه

  • دو قطعه عکس جدید و رنگی

  • برگه بانک که نشان دهد متقاضی از تمکن مالی خوبی برخوردار است.

  • مسافر باید از بیمه ای بهره مند باشد که تا 30 هزار یورو را پشتیبانی کند.

  • ارائه مدارک محل سکونت موقت در اتریش

  • مدارک موردنیاز جهت اثبات نوع ویزای مورد تقاضا (مثلا پیشنهاد کاری برای ویزای کاری)

ویزای اتریش و وکیل متخصص ویزا

اخذ ویزای اتریش مسئله ای مهم است که نیاز به راهنمایی شخصی متخصص در این امور دارد. این روزها افراد زیادی را مشاهده می کنیم که بدون داشتن راهنمای متخصص، اقدام به درخواست ویزا می کنند ولی درخواست آن ها رد میشود و چون داشتن سابقه رد درخواست تاثیری منفی در پرنده شخص می گذارد پس چه بهتر که از همان ابتدا با داشتن فردی متخصص، اقدام به درخواست ویزا کنیم .

ویزای اتریش و وقت سفارت کشور اتریش

افراد قبل از اقدام به سفر به اتریش باید درخواست خود را به سفارت اتریش اعلام کنند. پروسه اخذ ویزای اتریش امکان دارد 30 تا 60 روز طول بکشد. از این رو لازم است حدودا 3 ماه قبل از اقدام برای سفر به اتریش، برای وقت سفارت خود اقدام نمایید. آدرس سایت سفارت اتریش در تهران https://www.advantageaustria.org/ir/oesterreich-in-iran/netzwerk/austrian-embassy-in-tehran.fa.html می باشد و یا با شماره تماس 00982122047791 تماس حاصل فرمایید. شما می توانید برای اخذ ویزا روزهای یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 8:15 تا 12 ظهر به این سفارت مراجعه نمایید. ا

ویزای اتریش و توصیه های مهم

به طور کلی کشور اتریش با توجه به شرایط اقتصادی بسیار مناسب، شرایط امنیتی بسیار بالا و شرایط آب و هوایی مناسب و 4 فصل، نرخ بیکاری بسیار پایین مورد توجه بسیاری از افراد جهت مهاجرت قرار گرفته است. وین پایتخت اتریش برای چندمین سال است که بهترین شهر جهان برای زندگی معرفی شده است. همچنین از دیگر شرایط مساعدی که کشور اتریش برای مهاجران فراهم نموده است این است که امکان اخذ ویزای جستجوی کار را به افراد می دهد. از این رو برخلاف بسیاری از کشورها که فرد باید حتما با داشتن یک نامه پیشنهاد کاری اقدام به اخذ ویزای کار کند، در کشور اتریش این شرایط وجود دارد تا فرد یک ویزای 6 ماهه دریافت نماید و به پیدا کردن کار بپردازد. همین امر شانس افراد را برای مهاجرت کاری و اخذ اقامت و تابعیت اتریش افزایش می دهد. همچنین امکان مهاجرت کاری بدون داشتن مهارت و با مدرک زبان آلمانی امکان پذیر است. بسیاری از افراد در کشور اتریش بر زبان انگلیسی مسلط هستند. از این رو توصیه می گردد افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری را دارند حتما اتریش را یکی از گزینه های موردبررسی به عنوان کشور مقصدشان قرار دهند.

 

منبع:

https://khabarfarsi.com/

رسول بابایی بازدید : 33 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

به نقل از خبر فارسی : گردآوری مدارک ویزای شینگن یکی از مهم‌ترین مراحل دریافت این ویزاست، چرا که در اکثر قریب‌به‌اتفاق موارد سفارت‌خانه‌ها، کارگزاری‌ها یا کنسول‌گری‌های کشورهای مختلف حوزه‌ی شینگن پرونده‌هایی را که شامل تمامی مدارک لازم نباشند مورد بررسی قرار نمی‌دهند. کشورهای حوزه‌ی شینگن فهرستی از مدارک لازم برای دریافت انواع ویزای شینگن را تهیه و تنظیم کرده‌اند و با اطلاع از این فهرست است که می‌توان از کامل‌بودن مدارک اطمینان پیدا کرد. در ادامه نگاهی به مدارک ویزای شینگن طبق فهرست ارائه‌شده از سوی کشورهای عضو شینگن خواهیم انداخت.

مدارکی که برای دریافت تمامی انواع ویزای شینگن نیاز هستند

فهرست زیر نشان‌‌دهنده‌ی مدارکی‌ست که متقاضیان دریافت ویزای شینگن صرف نظر از نوع ویزای درخواستی باید ارائه دهند:

1– فرم تقاضای ویزای شینگن

در این فرم اطلاعاتی مثل مشخصات فردی، آدرس، شماره‌تلفن، شماره‌‌ی پاسپورت، تاریخ صدور و انقضای پاسپورت، هدف اصلی از سفر به اروپا، وضعیت اشتغال و مدارک شغلی یا تحصیلی، تاریخ ورود به حوزه‌ی شینگن و خروج از آن، نام کشورهای مقصد با مشخص‌کردن اولین کشور مقصد، تعداد روزهای حضور در حوزه‌ی شینگن، اطلاعات اعضایی از خانواده که در اروپا سکونت دارند، امضا و چند مورد دیگر از متقاضی درخواست شده‌اند.

نکته‌ی مهم این است که این فرم باید کاملاً صحیح و صادقانه پر شود و درصورتی‌که مسئولان بررسی پرونده متوجه نقص یا تناقضی در اطلاعات فرم شوند، تقاضای صدور ویزای شینگن را رد خواهند کرد.

 

2– پاسپورت معتبر

برای دریافت ویزای شینگن پاسپورت متقاضی باید دست‌کم 3 ماه اعتبار از تاریخ خروج از حوزه‌ی شینگن داشته باشد. گاهی متقاضی باید پاسپورت‌های منقضی‌شده با مهر ویزای شینگن را هم ارائه کند.

 

3– بلیط هواپیما

برای دریافت ویزای شینگن باید برنامه‌ی سفر شامل تاریخ ورود و خروج از حوزه‌ی شینگن، شماره‌ی پرواز و مدارک مربوط به آن‌ها را در پرونده‌ی تقاضای ویزا ضمیمه کرد. برای ویزاهای توریستی باید بلیط هواپیما شامل بلیط برگشت هم باشد.

 

4– بیمه‌ی مسافرتی

داشتن بیمه‌ی مسافرتی با حداقل پوشش 30 هزار یورو برای تمامی بیماری‌ها، حوادث و حتی فوت برای دریافت ویزای شینگن الزامی است.

5– مدرک رزرو هتل

متقاضیان دریافت ویزای شینگن باید به‌صورت دقیق مشخص کنند که در مدت حضور خود در حوزه‌ی شینگن در کجا اقامت خواهند داشت. مدرک رزرو هتل یا هاستل، قرارداد اجاره و دعوت‌نامه از فردی که متقاضی در خانه‌ی او اقامت خواهد داشت برای این منظور لازم هستند.

 

6– مدارک اثبات تمکن مالی

منظور از تمکن مالی این است که متقاضی آن‌قدر پول دارد که بتواند طی مدت اقامت در حوزه‌ی شینگن مخارج خود را پرداخت کند. برای اثبات تمکن مالی می‌توان از مدارک زیر استفاده کرد:

  • صورت‌حساب بانکی که حداکثر 3 ماه از صدور آن گذشته باشد.
  • صورت‌حساب بانکی اسپانسر برای حداکثر 3 ماه پیش در شرایطی که فرد دیگری پرداخت مخارج متقاضی را در دوره‌ی حضورش در حوزه‌ی شینگن بر عهده می‌گیرد.
  • ترکیبی از هر دو مورد فوق

 

7– مدارک شغلی و یا تحصیلی

متقاضیان دریافت ویزای شینگن بسته به شرایط کار و تحصیل خود باید مدارک زیر را ارائه کنند:

الف) کارمندان

  • قرارداد استخدام
  • رضایت‌نامه‌ی کارفرما برای ترک کشور
  • صورت‌حساب بانکی برای 6 ماه اخیر
  • فرم اظهارنامه‌ی مالیات بر درآمد یا مدرک کسر مالیات بر درآمد از منبع حقوق

ب) افراد با شغل آزاد

  • کپی پروانه‌ی مطب، پروانه‌ی کسب و مدارک مشابه با توجه به نوع حرفه
  • صورت‌حساب بانکی برای 6 ماه اخیر و گواهی پرداخت مالیات بر درآمد

ج) دانشجویان و دانش‌آموزان

  • کارت دانشجویی یا دانش‌آموزی
  • رضایت‌نامه از دانشگاه یا مدرسه‌ی محل تحصیل

د) بازنشستگان

حکم بازنشستگی برای 6 ماه اخیر

 

8– مدارک ویژه‌ی خردسالان

والدین یا سرپرستان قانونی خردسالانی که متقاضی دریافت ویزای شینگن هستند، باید علاوه بر مدارک عمومی موارد زیر را هم به پرونده اضافه کنند:

  • گواهی تولد خردسال
  • کپی برابر اصل کارت ملی و پاسپورت والدین
  • حکم دادگاه خانواده درصورتی‌که تنها یکی از والدین حضانت کامل کودک را داشته باشد.
  • اجازه‌ی محضری والدین یا سرپرستان قانونی درصورتی که کودک به‌تنهایی سفر می‌کند.
  • فرم درخواست ویزای شینگن با امضای والدین

 

9– مدرک پرداخت هزینه‌ی دریافت ویزای شینگن

برای دریافت ویزای شینگن بسته به سن متقاضی باید مبلغی پرداخت گردد و رسید آن در پرونده‌ی درخواست صدور ویزا ضمیمه شود.

مدارک عمومی دریافت ویزای شینگن شامل موارد فوق هستند، با این حال این امکان وجود دارد که سفارت‌خانه‌ها، کارگزاری‌ها یا کنسول‌گری‌های بعضی از کشورهای شینگن در بعضی از مناطق، مدارک دیگری را نیز از متقاضی درخواست کنند.

مدارک ویزای شینگن با توجه به نوع ویزای درخواستی

گذشته از مدارک عمومی، متقاضیان دریافت هر یک از انواع ویزای شینگن باید مدارک زیر را هم، با توجه به نوع ویزای درخواستی، به پرونده‌ی خود اضافه کنند:

الف) مدارک ویزای ترانزیت هوایی شینگن

  • ویزای معتبر برای آخرین کشور مقصد
  • بلیط پرواز به مقصد آخرین کشور مقصد

ب) مدارک ویزای شینگن دیدار بستگان و دوستان

  • دعوت‌نامه با مشخصات دعوت‌کننده و کپی مجوز اقامت درصورت نداشتن شهروندی
  • استشهاد پشتیبانی رسمی از سوی فرد دعوت‌کننده درصورتی‌که متقاضی تمکن مالی کافی نداشته باشد.
  • گواهی تمکن مالی درصورت نداشتن استشهاد پشتیبانی رسمی
  • برنامه‌ی سفر

ج) مدارک ویزای توریستی شینگن

  • صورت‌حساب بانکی ترجیحاً برای ماه اخیر
  • استشهاد پشتیبانی رسمی از سوی فرد دعوت‌کننده درصورتی‌که متقاضی تمکن مالی کافی نداشته باشد.
  • گواهی تمکن مالی درصورت نداشن استشهاد پشتیبانی رسمی
  • برنامه‌ی سفر

د) مدارک ویزای گذراندن دوره‌های آموزشی شینگن

  • گواهی ثبت‌نام در یکی از مؤسسه‌های واجد شرایط در یکی از کشورهای شینگن
  • اجازه‌نامه از سوی مؤسسه‌ی فعلی درصورتی‌که متقاضی در حال گذراندن دوره‌ی دیگری در آن است.

ه) مدارک ویزای پزشکی شینگن

  • نامه از پزشک یا بیمارستانی در مبدأ که نشان‌دهنده‌ی نیاز متقاضی به درمان‌های پزشکی باشد.
  • تأییدیه رسمی از بیمارستان یا درمانگاه مقصد

و) مدارک ویزای تحصیلی شینگن

  • نامه‌ی پذیرش از دانشگاه، مدرسه یا کالج
  • دو فرم درخواست ویزای شینگن به جای یک فرم

ز) مدارک ویزای کاری شینگن

قرارداد استخدام شامل قرارداد بین متقاضی دریافت ویزا با کافرمایی که در حوزه‌ی شینگن سکونت دارد.

ح) مدارک مورد نیاز ویزای شرکت در رویدادهای ورزشی، فرهنگی یا مذهبی

  • برنامه‌ی رویداد مثل بلیط ورودی و دعوت‌نامه
  • مدارک حضور در رویدادهای مشابه قبلی

 

سخن پایانی

در این نوشتار به معرفی مدارک ویزای شینگن پرداختیم اما باید در نظر داشت این امکان وجود دارد که بعضی از متقاضیان در برخی شرایط ملزم به ارائه‌ی مدارک دیگری هم باشند و از آن‌جا که همان‌طور که اشاره کردیم کامل‌بودن مدارک یکی از شروط بررسی پرونده‌های درخواست ویزای شینگن است پیشنهاد می‌شود پیش از ارائه‌ی مدارک از کامل‌بودن آن‌ها اطمینان حاصل شود.

 

منبع:

https://www.chetor.com/192350-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D9%86%DA%AF%D9%86/

 

رسول بابایی بازدید : 43 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

 

تا به حال شده به کار در یک کشور دیگر فکر کنید؟ آیا برای تان پیش آمده که با دیدن یکی از دوستان تان که برای زندگی و کار ازایران خارج می شود، با خود بگویید "من هم دوست دارم مهاجرت کنم؟" احتمالا این برای تان اتفاق افتاده، خصوصا در این روزها که اوضاع بازار و اقتصاد چندان هم جالب نیست، تقریبا همه در گوشه ذهن شان به مهاجرت فکر می کنند. به این موضوع که در کشوری ثروتمند و پیشرفته کارکنند، به تحصیل بپردازند و زندگی کنند. اما واقعا کدام مقصد مناسب است؟ کدام کشور برای کار شرایط خوب و قابل قبولی دارد؟
چرا به کانادا فکر نمی کنید؛ کشوری پیشرفته، ثروتمند، دارای نرخ بیکاری پایین، سطح کیفیت زندگی بالا و مواردی از این قبیل. این روزها که دیگر تقریبا همه بدون کار کردن و پیدا کردن شغل نمی توانند هزینه های زندگی و مخارج شان را تامین کنند، مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا بسیار پرطرفدارتر از قبل شده. حتی این طور می توان گفت که تصمیم برای مهاجرت به کانادا می تواند از مهم ترین انتخاب های فرد در طول زندگی باشد. انتخاب کشوری که تسهیل کننده ی رسیدن به اهداف فرد باشد، بسیار حائز اهمیت است. ادامه این مطلب را بخوانید تا از مهاجرت کاری به کانادا و شرایط آن بیشتر بدانید.
از امروز به مهاجرت کاری به کانادا فکر کنید!
کانادا همواره جزو انتخاب های ایرانیان برای مهاجرت بوده و هست؛ فرقی ندارد، از مهاجرت تحصیلی گرفته تا کاری. کانادا یکی از کشور های صنعتی دنیا و جزو ده کشور برتر به منظور کار و زندگی در جهان به شمار می رود و همچنین یکی از کشور های مهاجر پذیر دنیا محسوب می شود که راه های قانونی متفاوتی بدین منظور وجود دارد.
بسیاری از مهاجرینی که کانادا یا هر کشور دیگری را برای کار و زندگی انتخاب می کنند، از ثروت یا سرمایه هنگفتی برخوردار نیستند، به همین علت هم تنها راه پیش روی شان یافتن یک کار مناسب با درآمدی قابل قبول است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، احتمالا در ابتدای راه مدام از سختی و پیچیدگی آن می نالید و مهاجرت به کانادا، آن هم برای کار را امری نشدنی می دانید. شاید هم فکر می کنید شرایط لازم را ندارید. ما به شما ثابت می کنیم که این تفکر اشتباه است. شما نیز می توانید مانند بسیاری دیگر از افراد که سالانه ویزای کاری کانادا را دریافت و برای کار به کانادا مهاجرت می کنند، به آن جا بروید.
یکی از جذاب ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق اخذ ویزای کانادا کاری است. با کسب این نوع ویزا می توان در کشور مورد نظر خود زندگی کرد، کار کرد و به عنوان یک شهروند از حقوق شهروندی خود استفاده نمود. یکی از مقاصد بسیار جذاب برای مهاجرت کاری، کشور کاناداست. در کانادا به دلیل پایین بودن نرخ رشد جمعیت، دولت فدرال برای رفع نیاز نیروی کار حرفه ای خود، سالیانه بیش از 200 هزار نفر نیروی کار جذب می نماید.
مسلما هرفردی با خواندن این مزایا ترغیب می شود که برای یکبار هم که شده به مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا فکر کند. پس اگر تمایل دارید برای زندگی و اخذ اقامت به کشور کانادا مهاجرت کنید و ترجیح می دهید از روش های کم ریسک و کم هزینه برای ورود استفاده نمایید؛ مهاجرت کاری یکی از این روش هاست. اگر هم اطلاعات کافی درباره آن ندارید، نگران نباشید، این چند خط پایانی را با دقت مطالعه کنید.
اخذ ویزای کاری کانادا از کدام روش!؟!
هرگز برای دریافت ویزای کاری کانادا نهراسید!!! پیدا کردن یک شغل مناسب در کانادا موارد مشترک زیادی با کشور خودمان، ایران داریم. داشتن فاکتورهایی مانند، مدرک تحصیلی، تجربه، سابقه کاری و موارد این چنینی، در همه جای دنیا تقریبا یکسان است. برای پیدا کردن شغل یا انجام کاری در کانادا و جلب نظر کار فرمایان هم فاکتور هایی مانند، داشتن هرگونه مدرک تحصیلی در دانشگاه­ ها و موسسات کانادایی مزیت بسیار مهمی محسوب می ­شود. به علاوه داشتن سابقه کاری در شرکت­ های کانادایی نیز امتیاز بالایی برای گرفتن پیشنهاد های کاری بهتر است.
جالب است بدانید که ویزا منتخب مهاجرتی ایرانیان، ویزای کاری است. بسیاری از افراد تمایل دارند از راه های مختلف نظیر تحصیل در کانادا، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و … برای ورود به کانادا اقدام نمایند. اما تعدا متقاضیانی که برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام می نمایند، بیشتر است. یکی از پرطرفدار ترین و کم هزینه ترین ویزا ها، ویزای کاری کانادا است. اصولا مهاجرت از طریق ویزای کاری، یکی از بهترین روش های مهاجرتی به شمار می رود که خود شامل چند روش دیگر نیز هست.
روش Express Entry، ورود نیروی متخصص به استان کبک، و روش خود اشتغالی و skilled trade از راه های ورود متقاضیان به منظور انجام کار در این کشور محسوب می شود. اما با این اوصاف انتخاب موسسه ای قانونی که حمایت کننده، یاری کننده و حافظ سرمایه ی شخص برای مهاجرت باشد، امری حیاتی است.
موسسه پارسی کانادا از جمله موسسات مهاجرتی معتبر است که سالانه افراد زیادی را راهی کانادا می کند، هرکدام هم با یک روش خاص و مناسب. مهم ترین مسئله در مهاجرت به کانادا انتخاب روش درست است که متاسفانه برخی از وکلای مهاجرتی توجه زیادی به آن نمی کنند و بیشتر به فکر خالی کردن جیب شما هستند! اما ما به شما می گوییم که همین حالا ترس و افکار پوچ خود را کنار گذاشته و با یکی از وکلای مهاجرتی موسسه پارسی کانادا ارتباط برقرار کنید، شرایط را بازگو کنید و از علایق خود بگویید، سپس تمام امور مربوطه را به او واگذار کنید. وکلای ما به شما عزیزان کمک می کنند که علاوه بر حفظ سرمایه تان، در کوتاه ترین زمان ممکن زندگی خود را در استرالیا بسازید و در یکی از مشاغل موجود در آن به فعالیت بپردازید.

منبع:

https://fararu.com/

رسول بابایی بازدید : 33 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
طی سال های اخیر و با توجه به رشد روز افزون گردشگران در سراسر دنیا، شهرهای توریستی دنیا دچار مشکلاتی شده اند. در حالی که ورود هرچه بیشتر گردشگران به شهرها کمک فراوانی به اقتصاد آنها می کند، اما در کنار آن معضلاتی مانند شلوغی مراکز دیدنی را نیز به همراه داشته است. این مشکلات حتی باعث شده تا خود گردشگران نیز از بازدید بسیاری از مقصدهای توریستی مشهور صرف نظر کنند. این اتفاقات باعث بروز پدیده ای جدید به نام گردشگری دوم یا بازدید از شهرهای توریستی کمتر شناخته شده، گردیده است.
با توجه به تعداد زیاد گردشگرانی که به شهرهای محبوبی مانند پاریس، آمستردام و یا ونیز سفر می کنند، این شهرها بیش از گذشته روزهای شلوغ را تجربه می کنند. این شلوغی گاهی به حدی است که بسیاری از گردشگران اذعان دارند هیچ لذتی از اقامت خود نبرده اند. در این مطلب از مجله گردشگری الی گشت، به معرفی مفهوم شهرهای دوم می پردازیم، شهرهای توریستی کمتر شناخته شده ای که به دلیل تعداد کمتر گردشگران، رفته رفته به مقصدهای محبوبی برای گردشگران تبدیل شده اند.
شهرهای دوم، سبک جدید سفر در دنیا
همانطور که پیشتر گفته شد، شلوغ بودن بیش از حد مقصدهای توریستی معروف در جهان به دلیل حضور گردشگران بیشمار، باعث آزردگی خاطر بسیاری از توریست ها شده است. از طرف دیگر، با توجه به افزایش تقاضا برای خدمات مختلف از جمله بلیت های هواپیما و قطار، هتل ها و هزینه های روزمره، قیمت های آنها نیز افزایش یافته و باعث افزایش هزینه سفر به این شهرها شده است.
سبک جدید سفر در میان گردشگران دنیا، سفر به شهرهای توریستی کمتر شناخته شده است. بسیاری از این شهرها جذابیتی بیشتر از مقصدهای مشهورتر دارند ولی به دلایل مختلف، بازدید کننده های کمتری داشته اند. حضور در نزدیکی مقصدهای مشهور گردشگری جهان و یا نبود تبلیغات کافی می توانند از جمله دلایل کم طرفدارتر بودن این شهرها هستند.
موج جدید سفرهای گردشگری اما، این جاذبه های جذاب و در عین حال ناشناخته را هدف قرار داده است. این شهرها اغلب شلوغی کمتری نسبت به شهرهای معروف تر دارند. سفر به آنها هزینه کمتری را برای مسافران به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر حس متفاوتی از سفر را به ارمغان خواهد آورد.
شهرهای توریستی کمتر شناخته شده ای که نباید دیدن آنها را از دست داد.
در این بخش از این مطلب از مجله گردشگری الی گشت، تعدادی از شهرهای توریستی کمتر شناخته شده را معرفی خواهیم کرد. می توانید با مطالعه مطالبی که پیش از این درباره این مقصدها نوشته شده، از جزئیات بیشتر آنها با خبر شوید و یکی از آنها را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید. به این ترتیب تجربه ای متفاوت و لذت بخش را خواهید داشت و به یکی از گردشگران سبک جدید گردشگری تبدیل خواهید شد.
به جای بروژ، به خنت بروید.
شهر بروژ بلژیک اخیرا به یکی از محبوبترین مقصدهای توریستی اروپایی تبدیل شده است. در حالیکه این شهر مدتی پیش خود یکی از مقصدهای دوم محسوب می شد، طی سال های اخیر تعدادی چشمگیر از گردشگران را به خود جلب کرده است. در سال ۲۰۱۹ تعداد بازدیدکنندگان بروژ به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسیده، که با توجه به ابعاد شهر، شرایط نه چندان دلپذیری را به وجود آورده است.
شهر زیبای خنت که فاصله چندانی نیز با بروژ ندارد اما می تواند گزینه جذاب دیگری باشد. این شهر سرسبز و تاریخی طی سالهای اخیر جزو نامزدهای دریافت جایزه ی پایتخت سبز اروپا بوده است.
لیسبون نه، پورتو را ببینید.
در حالی که پایتخت پرتغال، جاذبه ای همیشگی است، اما پیشنهاد الی گشت به شما سفر به یکی از جذابترین شهرهای توریستی کمتر شناخته شده در جهان است.
بندر پورتو با بناهای دیدنی و بافت رنگارنگش، همراه با غروب های بی نظیرش، می تواند مقصدی به مراتب جذاب تر از هر شهر اروپایی دیگری باشد.
به جای بارسلونا، به سویل سفر کنید.
در حالی که بارسلونا، بدون شک محبوبترین شهر توریستی شبه جزیره ایبریا و یکی از پرطرفدارترین مقصدهای توریستی جهان است، پیشنهاد ما جایگزین کردن آن با شهر جذاب سویل است. با توحه به میلیون ها گردشگری که سالانه به بارسلونا سفر می کنند، این شهر خصوصا در فصل های پرمسافر خود، تبدیل به یک مقصد شلوغ می شود که به سختی می توان آن را تحمل کرد.
شهر تاریخی و دیدنی سویل که در نزدیکی بارسلونا قرار گرفته است، علاوه بر داشتن جاذبه های دیدنی بی نظیر مانند قصر الکازار و آرامگاه کریستف کلمب، دارای جذابیت های پرشمار طبیعی نیز می باشد.
از سوی دیگر، این شهر با فاصله کمی که تا دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس دارد، می تواند مقصدی جذاب برای علاقمندان به سواحل دیدنی اروپایی باشد.
رسول بابایی بازدید : 42 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

به گزارش وانانیوز، 

گشت و گذار در شهرهای کانادا، خوردن غذهای خوشمزه کانادایی و لذت بردن از طبیعت بینظیر اتاوا، ونکوور یا ادمونتون سبب می شوند که پای هر فردی را به کانادا بکشانند. اگر هم شانس آمدن به کانادا را نداشته باشند، این موارد چیزهایی هستند که فکر هرکسی را مشغول می کند. به گونه ای که مسلما هرفردی با دیدن یک یا دو عکس از شهرهای کانادا هوش از سرش می پرد و مدام به این فکر می کند که حداقل برای یکبار هم که شده رفتن و قدم زدن در خیابان های اتاوا یا ونکوور را تجربه کند.

کانادا؛ کشوری که بیشتر از ۸۲ درصد جمعیت آن از شرایط زندگی خود رضایت کامل دارند، کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در دنیا را دارد، شاید دارای آب و هوای سرد و کوهستانی باشد اما مناظر زیبا و خدمات بیشماری که دولت آن در اختیار مردم و همچنین گردشگران و افرادی که دارای ویزای توریستی کانادا هستند، می گذارد سبب می شود که هر سال علاوه بر تعداد مهاجران به تعداد گردشگران و توریست های آن نیز بیشتر شود.

اگر می خواهید خستگی خود را رفع کنید یا به دنبال راهی هستید که برای مدتی هرچند کوتاه در آرامش و رفاه زندگی کنید ما شما را به یک کشور زیبا با سطح کیفیت بالا، حیات وحش و طبیعت بینظیر و غذاهایی خوش طعم دعوت می کنیم. ما بهترین پیشنهاد خود برای مسافرت و لذت بردن شما از بهشتی بی همتا را در این مقاله ارائه می دهیم. در ادامه به شما می گوییم که چطور می توانید با اخذ یک ویزا، مدتی را در کانادا به سر ببرید.

زندگی کوتاه در کانادا با اخذ ویزای توریستی

این روزها که مهاجران زیادی کانادا را برای ساخت زندگی دوباره انتخاب می کنند، بسیاری از افراد که قصد ترک وطن خود برای همیشه را ندارند، ترجیح می دهند با دریافت ویزای توریستی کانادا، مدتی را در این کشور بگذرانند و از زندگی کوتاه در آن لذت ببرند. اما چطور؟ مهم ترین سوالی که احتمالا برای تان پیش می آید این است که چطور و چگونه می توانید این ویزای به ظاهر ساده را دریافت کنید؟

اگر بخواهیم به جز زیبایی، حیات وحش شگفت انگیز، غذاهای خوشمزه و سطح کیفیت بالای زندگی در کانادا به چیز دیگری اشاره کنیم، آن امنیت است. کانادا یک کشور مدرن و بسیار ثروتمند و همچنین بزرگ در شمال قاره آمریکا قرار دارد. همین عوامل خصوصا هم مرزی آن با کشور آمریکا سبب شده که افراد بسیاری به دنبال اخذ ویزا و رفتن به کانادا باشند. در طول سال ممکن است هزاران نفر فقط برای سفر و گشت و گذار در این سرزمین اقدام به اخذ ویزا توریستی کانادا کنند.

شاید در ظاهر دریافت آن آسان باشد، اما حقیقتا اخذ هرگونه ویزا نیاز به اطلاعات و شرایطی خاص دارد، همچنین باید پیش از آن با یک وکیل یا کارشناس مهاجرتی حرفه ای مشورت کنید تا با برنامه و دقیق قدم بردارید. اگر واقعا قصد دارید برای مدتی کوتاه در کانادا باشید، مسلما دوست ندارید که به جای نزدیک شدن به این هدف از آن دور و دورتر شوید. پس این توصیه ی ما یعنی رجوع به یک وکیل حرفه ای را جدی بگیرید.

ویزای کانادا  به چند نوع تقسیم می شود؟

درصورتی که متقاضی دریافت ویزای توریستی کانادا هستید، بهتر است بدانید که این ویزا معمولا به شکل ویزای تک ورود single entry)) یا ویزای مولتیپل کانادا (multiple entry) یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر می شود. معمولا ویزای توریستی برای شما، متقاضیان ایرانی یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال (یا پایان مهلت پاسپورت) صادر می شود.

نکته جالبی که وجود دارد و نشان می دهد که دریافت این ویزا و اطلاع از قوانین آن کمی سخت است، این است که براساس قانون کلی حداکثر زمانی که یک توریست کانادایی می تواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند ۶ ماه است. همچنین هرگز دچار این اشتباه نشوید که با داشتن ویزای بازدید از کانادا اجازه ورود به این کشور را دارید!!! بلکه افسر دولت در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضورتان در کانادا موقت خواهد بود و شما به عنوان متقاضی بازدید از کانادا قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارید.

موسسه پارسی کانادا شما همراه شما تا کانادا

تا به این جا با ویزای توریستی کانادا آشنا شدید و دانستید که نمی توانید بدون برنامه و اطلاعات لازم این ویزای به ظاهر ساده را دریافت کنید!

 

ویزای توریستی کانادا از درجه بالای اهمیت اخذ ویزا برخوردار است. براساس آمارهای اخیر تعداد افرادی که موفق به اخذ این ویزای توریستی شدند بسیار اندک هستند، بنابراین توصیه می شود اگر شما هم متقاضی اخذ ویزای توریستی این کشور زیبا و پرطرفدار هستید، با یکی از وکلا یا مشاوران مهاجرتی موسسه پارسی کانادا ارتباط برقرار کرده تا در زمینه ویزای توریستی کانادا و مسائل حقوقی آن اطلاعات کافی دریافت کرده و به راحتی بتوانید در زمانی کوتاه وارد خاک کانادا شوید.

انتخاب یک وکیل معتبر و حرفه ای برای دریافت این ویزا مهم است چرا که بسیار دیده شده که افراد با انتخاب اشتباه، پس از صرف زمان و هزینه های گزاف، نتیجه ای نمی گیرند و از هدف شان که سرمایه گذاری در استرالیاست، دور و دورتر می شوند.

رسول بابایی بازدید : 87 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

به نقل توریسم آنلاین - کوچکی قاره اروپا نیز دلیل دیگری بر سادگی گردش در سراسر این قاره است. این کوچکی در کنار توسعه مسیرهای ارتباطی بین کشورهای اروپایی باعث کاهش فاصله زمانی بین شهرها مختلف قاره اروپا شد. این موضوع سبب شد تا علاوه بر رونق تورهای اروپایی بکری مثل تورمجارستان، تورهایی با عنوان تورهای ترکیبی اروپا نیز ارائه و با استقبال چشمگیر علاقه مندان به تورهای اروپا روبرو شوند. به همین دلیل درخواست ویزای شینگن این روزها با استقبال فراوانی رو به رو شده است. تورهایی از جمله تور ترکیبی مجارستان + ایتالیا + فرانسه یا تور ترکیبی فرانسه + اسپانیا + ایتالیا از جمله همین تورهای ترکیبی هستند.

سهولت جابجایی در توهای ترکیبی:

نکته حائز اهمیت در تورهای ترکیبی همین سادگی دسترسی از شهری در یک کشور به شهری دیگر در کشوری دیگر است، این سفرها حتی گاها ساده‌تر و سریع‌تر از اغلب سفرهای داخلی کشور خودمان هستند. به طور مثال کافی است در پاریس سوار بر قطار سراسری اروپا شده و 3 ساعت بعد در ایستگاه راه آهن شهر آمستردام هلند پیاده شوید و یا با پروازی حداکثر 3 ساعته خود را از غربی‌ترین نقطه اروپا به شرقی‌ترین نقطه آن برسانید. تنوع راه‌های ارتباطی جاده‌ای، دریایی، ریلی و هوایی، بین کشورهای مختلف اروپایی یکی از نقاط قوت تور اروپا است. نکته قابل تامل این است که سهم حمل و نقل هوایی در حمل و نقل بین شهری در اروپا کمتر از 0.5 درصد بوده و بیش از نیمی از حمل و نقل‌ها در اروپا جاده‌ای ایست.

راه‌های جاده‌ای و اتوبوس‌های بین شهری (Coach):

این اتوبوس‌ها همان اتوبوس‌های بین شهری خودمان هستند با این تفاوت کمی از نظر مدرن‌تر و لوکس‌تر می‌باشند. سفر با این اتوبوس‌ها اگرچه طولانی‌تر و کندتر از سفر با قطارهای تندرو است اما با این حال ارزانترین روش حمل و نقل در اروپا نیز محسوب شده و شرکت‌های بسیاری نیز، خدمات سفر با این اتوبوس‌ها را ارائه می‌دهند. این اتوبوس‌ها از نظر امکانات رفاهی و آسودگی سفر، هم‌ردیف قطار بوده و امکاناتی نظیر توالت، برق کشی و اینترنت رایگان دارند.

این اتوبوس‌ها مخصوص سفرهای تقریبا طولانی مدت و تورهای یک روزه‌ای مثل گشت شهری تور ایتالیا هستند. طراحی آن‌ها به شکلی است که کمترین میزان خستگی را برای مسافر به همراه داشه باشند. برخی از آن‌ها که به sleeper bus معروف‌اند دارای فضایی جداگانه برای خواب مسافرین می‌باشند. شرکت‌های بسیاری نیز در زمینه ارائه خدمات اتوبوس‌های بین شهری اروپا فعالیت دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آلسا (Alsa International)، فلیکس باس (Flixbus)، رگیوجت (Regiojet) و اویباس (Ouibus) اشاره کرد. به طور مثال شرکت فلیکس‌باس، برای سفر به مادرید در تمام پایانه‌ها شهری پاریس اتوبوس دارد.

شبکه حمل‌ونقل ریلی اروپا:

راه آهن اروپا سال‌هاست که به عنوان جایگزینی برای سفر هوای محسوب می‌شود. اتحادیه اروپا اقدامات زیادی برای تمایز این خطوط ریلی با سایر خطوط داخلی کشورهای اروپایی انجام داده است. اما این خطوط ریلی در بخش غربی و مرکزی اروپا توسعه بیشتری داشته و زیرساخت بهتری نسبت به خطوط ریلی بخش‌های شمالی و شرقی این قاره دارد. در اروپا احتمالا با خطوط ریلی اروپا سفر خواهید کرد. پس بهتر است در مورد حمل و نقل ریلی در اروپا اطلاعاتی را داشته باشید.

قطارهای اروپایی:

به طور کلی دو نوع خطوط ریلی و دو نوع قطار در اروپا وجود دارد، قطار داخلی که عمدتا از نوع معمولی بوده، متوسط سرعتی بین 150 تا 200 کیلومتر داشته و در مسیرهای کوتاه داخل شهری و بین شهرها و روستاهای اروپایی تردد دارند. اما قطارهای بین المللی عمدتا از نوع سریع‌السیر بوده و ارتباط زمینی سریع و ساده‌ بین کشورهای مختلف اروپایی را برقرار می‌کنند.

قطارهای تندرو (High Speed Trains)

میانگین سرعت این قطارها 300 کیلومتر در ساعت بوده و بیشتر برای مسافت‌های طولانی استفاده می‌شوند. این قطارها هم داخلی و هم بین کشوری بوده و صندلی‌های آن‌ها از نوع اتوبوسی می‌باشند. در اکثر قطارهای اکسپرس WIFI نیز در دسترس است. قطارهای سریع الـسیر بین کشوری که در مسیر کشورهای حوزه شینگن تردد دارند، دارای مراحل کنـترل پاسپورت و یا کنترل بــار نیستند. در اکثر تورهای ترکیبی اروپا، جابجایی‌ها به وسیله هواپیما انجام می‌شود، اما برخی از آن‌ها مانند تور ترکیبی مجارستان اتریش، ایتالیا، فرانسه، گاها قطار تندرو اروپا انجام می‌شود.

برخی از مسیرهای قطار تندرو اروپا:

  • فرانسه – سوئیس
  • فرانسه – آلمان
  • آلمان – ایتالیا
  • برلین – ورشو
  • فرانسه – ایتالیا
  • بروکسل – فرانسه
  • فرانسه – اسپانیا
  • پاریس – لوکزانبوگ
  • اتریش – مجارستان – آلمان
  • فرانسه – بلژیک – هلند – آلمان
  • انگلستان – فرانسه – بلژیک
  • هلسینکی – سنت پترزبورگ

قطارهای اکسپرس شب‌رو (Night Trains)

قطارهای شب‌رو برای مسـافت‌های طولانی مثل مسیرهای پاریس – میلان یا پراگ – زوریخ بهترین گزینه هستند. خوبی سفر با این قطارها این است که شما یک شب را در قطار اقامت داشته و در نتیجه از پرداخت هزینه یک شب اقامت در هتل معاف خواهید شد. این قطارها که به هتل قطار نیز معروفند، دارای کوپه‌های 1 تا 6 تخته بوده و صبحانه و شام نیز در آن‌ها سرو می‌شود. جالب‌تر اینکه کوپه‌های 1 تخته و 2 تخته دارای حمام و دستشویی اختصاصی نیز هستند.

مهم‌ترین قطارهای شب رو اروپا:

  • قطار شب رو مادرید به لیسبون
  • قطار شب رو مونیخ به زاگرب
  • قطار شب رو پاریس به مسکو
  • قطار پاریس – میلان – ونیز
  • قطار مسکو – هلسینکی

قطارهای طبیعت گرد (Scenic Trains)

قطارهای طبیعت گرد یا پانورامیک پنجره‌هایی بسیار بزرگ داشته و با عبور از میان کوه‌های برفی، دریاچه‌های آرام و دره‌های سرسبز، چشم اندازهای رویایی طبیعت سوئیس را در معرض دید مسافرین تور سوئیس قرار می‌دهند. قطارهایی چون قطار یخی تندرو (Glaccier Express)، قطار شکلاتی سوئیس (Swiss Chocolate Train) یا قطار سریع السیر برنینا (Bernina Express) ازجمله قطارهای طبیعت گرد اروپا می‌باشند.

انواع بلیت‌های سیستم ریلی اروپا

بلیط قطارهای بین‌المللی در اروپا به دو صورت بلیط تک سفره و بلیط اعتباری تقسیم می‌شوند. بلیت‌های یک سفره برای سفر به مقصدی مشخص استفاده می‌شوند. به غیر از بلیت برخی مسیرها، بلیت‌های تک سفره تاریخ انقضا دارند.

تفاوت بلیط اعتباری یوروریل با بلیط اعتباری مترو خودمان در این است که اعتبار زمانی داشته و با استفاده از آن می‌توانید در بازه زمانی معین و به صورت نامحدود در کشور یا کشورهای مورد نظرتان سفر کنید. بطور مثال اگر تور مجارستان شما 9 روز طول بکشد و در این تور، قصد سفر به ایتالیا و فرانسه را هم داشته باشید، بلیت اعتباری بهترین و ارزانترین گزینه است.

انواع بلیط‌های اعتباری یوریل:

  • بلیط گلوبال: معتبر در 22 کشور اروپایی
  • بلیط منطقه‌ای: معتبر در 2 کشور هم مرز
  • بلیط اروپای شرقی: معتبر در اتریش، چک، مجارستان، لهستان و اسلواکی
  • بلیط انتخابی: معتبر در 3 – 4 یا 5 کشور که با هم مرز مشترک آبی و خاکی دارند
  • بلیط مثلثی اروپا: معتبر در مسیر وین، پراگ، بوداپست و مسیر وین، پراگ، سالزبورگ
  • بلیط بالکان: معتبر در بوسنی، بلغارستان، یونان، رومانی، مونتنگرو، صربستان و ترکیه

دسترسی به قطارهای اروپا:

خرید بلیت مسیرهای ریلی اروپا به صورت آنلاین بوده و به راحتی می‌توانید بلیت خود را تهیه کنید. پس از تهیه بلیط هم می‌توانید آن پرینت آن را در خانه یا در ایستگاه‌های قطار و به وسیله کیسوک‌های مخصوص چاپ بلیط تهیه کنید.

به طور کلی می‌توان حمل و نقل جاده‌ای را ارزان‌ترین و حمل نقل ریلی را دلچسب‌ترین راه سفر در قاره اروپا دانست. در مسیرهای کوتاه، مثل سفر از مرکز اروپا به غرب اروپا، حمل ونقل هوایی و ریلی تفاوت زمانی چندانی نداشته و حتی در برخی موارد سفر با قطار پرهزینه‌تر هم خواهد بود. اینکه ترانسفر شما در تورهای ترکیبی با قطار باشد یا با هواپیما، تفاوت چندانی در هزینه تور شما ندارد. اما اگر به صورت انفرادی به اروپا سفر کرده‌اید. توصیه می‌کنم حتما با سفر با قطار به ویژه قطارهای طبیعت گردی اروپا را تجربه کنید.

 

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,992
  • بازدید کلی : 7,059